پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

درخشان: فوتبال ما دنده عقب حرکت می کند!

پیشکسوت فوتبال کشورمان از وضعیت فعلی فوتبال ناراحت است و بی تفاوتی مدیران تصمیم گیرنده در فوتبال را عملی تخریب کننده می داند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: حمید درخشان می گوید: تیم ملی فوتبال کشورمان بدون مربی است. تیم امید هم بدون مربی مانده است، آن وقت می خواهیم فاتح آسیا شویم و به المپیک پاریس راه یابیم.

درخشان اضافه کرد: این بی تفاوتی ظلم به فوتبال است و عملا فوتبال از درون در حال تخریب است. این در حالی است که زمان به سرعت در حال گذر است، اما در کمال تاسف فوتبال ما بر اساس عدم برنامه ریزی اصولی در حال حرکت به صورت دنده عقب است.

درخشان در بخش دیگری از صحبت هایش به وضعیت تیم پرسپولیس اشاره داشت و گفت: شرایط تیم پرسپولیس در حال حاضر مطلوب است، اما کامل نیست این تیم با همین شرایط قهرمان لیگ خواهد شد اما برای دسترسی به قدرت مطلق نیاز است که در فصل نقل و انتقالات نیاز ها و کمبود های تیمش را برطرف سازد.

درخشان به حضور یک مهاجم نیش دار در خط حمله تاکید کرد تا این مهاجم بار سنگین حملات تیم را به بار بنشاند، البته در خط دفاع باید به سمت و سوی یک مدافع کلاسیک و جدید برود تا پرسپولیس به یک تیم در حد آتشفشان تبدیل شود.