پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

سردی هوا زمستان نتوانسته است بر اخبار حاشیه ای فوتبال که همیشه گرم و داغ است چیره شود.

بازار جا به جایی و نقل و انتقالات فوتبالی هر روز شنیدنی و خواندنی می شود که به چند نمونه از آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* محمد خاکپور ملی پوش اسبق تیم ملی و پرسپولیس صبح امروز به طور ناگهانی و بدون هر گونه اطلاع رسانی بر سر تمرین تیم نساجی مازندران حاضر شد. البته باشگاه نساجی فقط به خبر حضور خاکپور بر سر تمرین بسنده کرده است، اما بعد از این اتفاق حرف و حدیث های زیادی بر سر زبان ها قرار گرفته است.
* تماس تلفنی فرهاد مجیدی از امارات با ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان جهت انتقال شهریار مغانلو به تیم مجیدی بی نتیجه ماند.
* دادگاه انضباطی فدراسیون فوتبال برای تکمیل پرونده و حوادث بازی پرسپولیس با نساجی، محمد کسرایی ناظر بازی و صفایی داور مسابقه رابه دادگاه احضار کرد. رای این پرونده که مربوط به درگیری مهدی ترابی از پرسپولیس و موسوی از نساجی است، هفته آینده صادر خواهد شد.
* چند روز پیش نوشتیم، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بین خود با تیمش چند روزی را فاصله انداخت. وی در این مدت، سفری به آنسوی آب های خلیج فارس داشت و توانست پیگیر پیشنهادی باشد که از فوتبال قطر دریافت کرده است، از شواهد و ظواهر پیداست که گل محمدی در تدارک راهیابی به فوتبال قطر است. این اتفاق احتمالا فصل آینده تحقق خواهد یافت.
* مسعود شجاعی کاپیتان سابق تیم ملی که نزدیک به دو سال پیراهن تیم نساجی را بر تن داشت، از این تیم جدا و به تیم هوادار تهران پیوست.
* ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان اعلام کرد، تحت هیچ شرایطی به بازیکنان تیم فوتبال پیکان اجازه نخواهیم داد تا در نیم فصل از این تیم جدا شوند.
* تیم ملی فوتبال عمان با مربیگری برانکو به فینال مسابقات جام خلیج فارس راه یافت. برانکو با این حضور دهان بسیاری از منتقدان خود را بست. وی عنوان کرد تا پایان قردادم که تا جام ملت های آسیا ادامه دارد با تیم ملی عمان خواهم بود.

* تیم ملی فوتبال جوانان ایران ظهر امروز برای برگزاری دو بازی دوستانه عازم کشور عمان شد. این تیم خود را برای شرکت در مسابقات جوانان آسیا آماده می سازد. تیم جوانان ایران در مرحله گروهی آسیا با تیم های قطر، ویتنام و استرالیا همگروه است.