پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

سورپرایز سپاهانی ها توسط ساپینتو درون دروازه!

تیم استقلال در حالی برای بازی مهم با سپاهان آماده می شود که برای این بازی حسین حسینی گلر اصلی خود را آماده در اختیار ندارد و این دروازه بان غایب تمرینات این تیم است.

حسینی چند روزی است که با مصدومیت رو به رو شده و نمی تواند استقلالی ها را در تمرینات همراهی کند.

از طرفی ساپینتو اصرار فراوانی دارد که با توجه به حساسیت این بازی حسینی هر طور شده به این بازی برسد و کادر پزشکی در تلاشند که این اتفاق برای استقلال رخ دهد اما از طرفی بهزاد غلامپور مربی گلرهای استقلال در جلسه ای با سرمربی استقلال مدعی شده که علیرضا رضایی آماده بازی برای استقلال است و نگرانی از این جهت وجود ندارد.

گویا ساپینتو اصرار زیادی به آماده شدن حسینی دارد و با اینکه برای بازی جام حذفی نیز قرار بود از رضایی استفاده کند اما ترجیح داد گلر اصلی تیم را به میدان بفرستد و ریسک در این مورد را نمی پذیرد.

از طرفی اگر حسینی آماده بازی نشود و نتواند در تمرینات گروهی و خاص گلرها شرکت کند ساپینتو ناچار است به رضایی اعتماد کند.حسینی در تمرینات استقلال به فاصله دو روز تا بازی با سپاهان غیبت داشته و این اتفاق احتمال دوری وی از ترکیب تیم را افزایش می دهد اما امکان اینکه ساپینتو سپاهانی ها را در آغاز بازی با حضور حسینی درون دروازه سورپرایز کند نیز وجود دارد.

نویسنده: سوده رحمانوند