پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
بازیکن سنگاپوری نابغه واقعی

عالمیان: خون دماغ شده بودم

شکست نوشاد عالمیان مقابل پدیده جدید پینگ پنگ جهان در مسابقات معتبر قطر حرف و حدیث های زیادی را برانگیخت.

نوشاد عالمیان در اینباره در گفت و گو با البرز ورزشی بیان کرد: بازیکن هفده ساله ی سنگاپوری واقعا یک نابغه است وی پیش از این یک بازیکن چینی را که صاحب مدال در المپیک بود شکست داده بود اما من هم همانطوری که در سایت فدراسیون جهانی پینگ پنگ دیده بودید با پنبه در بینی مسابقات را به پایان بردم چرا که از سه روز پیش دچار خونریزی از ناحیه دماغ شده بودم.

از سوی دیگر پنج مسابقه سنگین و پی در پی را پشت سر گذاشت بودم و به نوعی در اثر خستگی کم آورده بودم اما جای نگرانی نیست و من بعد از ریکاوری در مسابقات بعدی که آن هم در دوحه برگزار خواهد شد سهمیه جهانی خواهم گرفت و مشکلی از این بابت ندارم.

عالمیان در پاسخ به پرسش البرز ورزشی که جوان های تیم ملی ایران چه شرایطی دارند آیا می شود ما هم پدیده داشته باشیم گفت: آقایان امیرحسین هدایی،  امین احمدیان و نوید شمس واقعا پیشرفت کرده اند و موقعیت بین المللی خوبی دارند.

عامیان در خاتمه بار دیگر درباره بازیکن سنگاپوری نیز گفت: وی پییش از شکست قهرمان چینی بر احمدصالح قهرمانی جوانان جهان و ساتین نفر 39 رنکینگ از هند را که در بوندسلیگا شاغل است شکست داده بود و واقعا تحسین برانگیز و با اعتماد به نفس بسیار بالا بازی می کند.

گفت و گو: ج - دوستدار