پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ستایش از مدیر ماندگار ورزش ایران

حاج محمد رضا یزدانی خرم الگوی بدون چون ‌و چرای ورزش ما است.

او با صفای باطن و تلاش و افر و به کارگیری افراد متخصص در حوزه والیبال و کشتی مباحث مدیریت ورزشی را معنا بخشید.

هفته گذشته و در سالگرد سفر بی بازگشت این مدیر متعهد، صادق و تلاشگر مراسمی در حزب موتلفه اسلامی برگزار شد. حاج آقای یزدانی بعد از بیست و اندی فعالیت در رشته والیبال و کشتی، تمام تلاش خود را برای رتق و فتق امور ورزشکاران و ساماندهی امور پیشکسوتان به کار گرفت و در نشست ها و جلسات خود با مسئولان سیاسی و ورزشی کشور و نمایندگان مجلس و دولت از ضرورت افزایش بودجه ورزش و سهل کردن ورزش همگانی می گفت.

وی رئیس کار گروه ورزش در حزب موتلفه اسلامی بود و همواره دغدغه امور ورزشکاران و پیشکسوتان را در سر داشت و... در مراسم این مدیر لایق گروهی از مدیران ورزشی و اهالی رسانه حضور داشتند.

اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه در این مراسم ضمن ستایش از عملکرد ماندگار حاج آقای یزدانی در والیبال و کشتی، او را الگوی مدیریت در ورزش ایران قلمداد کرد. بهنام محمودی ملی پوش سابق والیبال ایران، عارف ربطی دبیر اسبق فدراسیون کشتی، دکتر نوروزی نایب رئیس کمیته المپیک و رئیس فدراسیون‌ پزشکی ورزشی، آقا زمانی از مدیران سابق صدا و سیما طی سخنانی با اشاره به زحمات حاج آقا یزدانی خرم در پیشبرد ورزش والیبال و کشتی به بیان خاطراتی از ایشان پرداختند.

علی آقای یزدانی خرم فرزند ایشان هم از حضور آحاد مدیران و مسئولان ورزشی، سیاسی و نمایندگان رسانه ها و خبرگزاری ‌ها در مراسم متعدد بزرگداشت این مدیر متعهد تشکر و قدردانی کرد.

وی گفت: حاج آقا حضور در جلسات کار گروه ورزش حزب موتلفه در روز های دوشنبه را در تحت هر شرایطی واجب می دانستند. در برخی اوقات علی رغم کسالت، غیبت در جلسات هفتگی را نمی پذیرفتند و به هر صورت خود را جلسه می رساندند و... .

شایان ذکر است در بزرگداشت این مدیر مومن و متعهد که از بنیانگذاران هیات های مذهبی در گوشه گوشه تهران بود، حاج حمید آقای آزاد و حاج آقای خورشیدی از مادحین حاضر در جلسه با مرثیه سرایی و ذکر مناقب ائمه هدی، عطر و بویی خاص به این مراسم بخشیده و نام و یاد این مدیر مومن و خادم اهل بیت علیهم السلام را گرامی داشتند.

نویسنده: احمد میرزاییان