چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

پور علی گنجی: تا قهرمانی فاصله ای نیست

مدافع ملی پوش پرسپولیس از روز های خوب این تیم می گوید و اعتقاد دارد، دیدار های نیم فصل دوم زمان قدرت نمایی است و نباید اشتباه داشته باشیم.

مرتضی پور علی گنجی مدافع تیم پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن به نیکی یاد کرده و می افزاید: سه امتیاز این بازی خیلی شیرین بود و به همه چسبید. از اینکه با اختلاف نسبت به دیگر رقبا در صدر جدول قرار داریم، نشان از قدرت پرسپولیس است، اما باید این نکته در تیم به درستی جا بیفتد، نیم فصل دوم مکان اشتباه کردن نیست باید با قدرت و بدون اشتباه پیش رفت.

پور علی گنجی اضافه کرد: کوچکترین اشتباه، مساوی با عقب ماندن از کورس رقابت است، خوشبختانه انسجام و احترامی که در پرسپولیس وجود دارد شاید در سایر تیم ها دیده نشود، این یکپارچکی کمک خواهد کرد تا گام ها و اراده تیم جهت قهرمانی مصمم تر شود. به کار گیری تاکتیک های متنوع در تیم از دلایل موفقیت های تیم است. در برابر همین تیم ذوب آهن با انجام چند تعویض بلافاصله تغییرات تاکتیکی ایجاد شد تا تنوع تاکتیکی موجب پیروزی تیم ما شود.

این نکته خیلی مهم است و در پرسپولیس دیده می شود، وی از جدایی نعمتی و پاکدل از مجموعه تیم ناراحت به نظر رسیده و می گوید: فوتبال حرفه ای همین است و من برای این دو دوست در هر تیمی که قرار است فعال باشند آرزوی موفقیت دارم، گرچه جای خالی آنها همیشه احساس خواهد شد.

گزارش: اکبر عزیزی