چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
قائم مقام باشگاه پیکان در گفت و گو با البرز ورزشی

شکوری: انتقال فلاح به پرسپولیس امکان پذیر نیست

یکی از خرید های جدید باشگاه پرسپولیس، سامان فلاح مدافع جوان باشگاه پرسپولیس است اما این خرید به بن بست رسید و امکان پذیر نیست، زیرا باشگاه پیکان با انتقال فلاح به هر تیمی مخالفت ورزیده است.

ابراهیم شکوری قائم مقام باشگاه پیکان در این ارتباط به همکار ما گفت: سامان فلاح محصول آکادمی باشگاه پیکان است، گذشته از آن در این مقطع تیم پیکان نیازمند بازیکنان جدید است تا نقاط ضعف تیم خود را بهبود ببخشد، اگر قرار است در این مقطع فلاح را هم از دست بدهیم موقعیت تیم پیکان برای ماندگاری در لیگ برتر به خطر خواهد افتاد.

شکوری ادامه داد: سامان فلاح با باشگاه پیکان قرارداد دارد، برای هر گونه انتقال این بازیکن به تیم جدید نیاز است تا باشگاه جدید با باشگاه پیکان مکاتبه کتبی انجام دهد، طبیعی است که برای صدور رضایت نامه، باشگاه جدید مبلغی را برای باشگاه پیکان واریز کند، ما برای حفظ فلاح و احترام به پیشنهاد باشگاه های جدید مبلغ سنگینی را ارائه خواهیم داد که کسی توان مالی و قدرت پرداخت آن را نداشته باشد، بنده از این بابت که نمی توانیم فلاح رادر اختیار پرسپولیس قرار دهیم و می دانم که باشگاه پرسپولیس توان مالی پیشنهاد ما را نخواهد داشت، عذر خواهی می کنم.

امیدوارم که مشتریان فلاح بعد از اتمام قرارداد این بازیکن با پیکان به سراغ وی بیایند که آن زمان هم مذاکرات شرایط خاص خودش را خواهد داشت.

گفت و گو: اکبر عزیزی