چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

دوچرخه سواری در پیچ و خم بوروکراسی

دوچرخه سواری همچنان در پیچ و خم انتخابات ریاست فدراسیون سیر می کند اما در این بین افرادی که ضربه می خوردند ورزشکاران این رشته هستند.

دکتر سعید نامه بازیکن سابق تیم ملی و کارشناس دوچرخه سواری در گفت و گو با البرز ورزشی با بیان این مطلب افزود: چندبار انتخابات فدراسیون به تعویق افتاده است سوای رکاب زن ها عوامل فنی فدراسیون نیز سر  درگم شده اند از سویی دیگر این بلاتکلیفی مانع از برنامه ریزی دراز مدت از سوی سرپرست کنونی این تشکیلات نیز می شود.

نامه اضافه کرد: به نظر می رسد که وزارت ورزش عزمی برای سر و سامان بخشیدن به دوچرخه سواری و چند فدراسیون دیگر ندارد و بوروکراسی رایج در چرخه های اداری کشور این وزارت خانه را هم در بر گرفته است.

 بازیکن سابق تیم ملی دوچرخه سواری درباره نامزد های احراز ریاست فدراسیون نیز می گوید: مهم دیدگاهی است که یک مدیر دارد نباید سلیقه های شخصی را اعمال کنیم و هر فردی که قبول مسئولیت می کند به حتم باید توانایی مدیریتی خوبی داشته باشد و این را روسای هیات های ورزشی و اعضای مجمع به حتم لحاظ خواهند کرد، دوچرخه سواری دیگر فرصت آزمون و خطا ندارد و باید در مسیر درست و منطقی حرکت کند.

گفت و گو: عباس اسماعیلی