پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

ترابی: حکایت میخ آهنین و سنگ نیست

لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور به مرحله پایانی نزدیک شده است.

در اینباره دکتر محسن ترابی رئیس سازمان لیگ می گوید: در مرحله حذفی هشت تیم راه یافته به پلی آف به صورت متمرکز در تهران بازی خواهند کرد. چرا که زمان کافی برای رفت و برگشتی شدن این مرحله در اختیار نداریم، این درحالی است که چهار تیم بخش بانوان به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

ترابی در اینباره می گوید: در لیگ یک نیز تیم ها دور حذفی را به عنوان میهمان و میزبان در یک شهر انجام خواهند داد.

وی درمورد انجام تست دوپینگ نیز تاکید کرد مرحله پایانی به حتم با حضور نمایندگان نادو اجرا خواهد شد و ما بر سلامت مسابقات اصرار داریم.

رئیس سازمان لیگ درمورد ادعای برخی تیم های لیگ یکی مبنی بر پیشنهاد رشوه به بازیکنان حریف نیز می گوید: این آقایان به طور تلفنی قضیه را با من درمیان گذاشته اند اما وقتی که مدرک خواسته ایم تا به طور مستدل اقدام کنیم فقط به نقل و قول اکتفا کردند و ما هم نمی  توانیم به صرف گقته ها آبروی باشگاه ها و مربیان را بر باد بدهیم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به انتقادات فراوانی که از نحوه داوری مسابقات نیز می گوید: در اینباره نشست هایی به اتفاق آقای پور حسن و فیروزی داشته ایم تا با دقت نظر بیشتری نسبت به ارنج داوری اقدام شود.

شاید بعضی ها فکر کنند که انتقاد ها بیفایده است و به اصطلاح نرود میخ آهنین در سنگ اما مطمئن باشید که ما در فدراسیون والیبال از انتقاد ها و راهنمایی ها برای سلامت رقابت های مهم کشور استفاده می کنیم.

گفت و گو: جمشید حمیدی