پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

اخراج عجیب مدافع استقلال پس از بررسی ساپینتو!

از اشتباه دقایق پایانی سیاوش یزدانی و حرکاتی که با دوستانش در تیم سپاهان انجام داد توسط ساپینتو از تمرینات منع و به باشگاه واگذار شد!

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این بازیکن که پس از مدت ها به ترکیب استقلال بازگشته و چند بازی برای آبی ها به میدان رفت پس از اشتباه بزرگ و پنالتی که تقدیم سپاهانی ها کرد و استقلال بازی تساوی را با باخت عوض کرد وضعیت بسیار نامناسبی در استقلال دارد.

یزدانی جانشین مرادمند و عارف غلامی در ترکیب استقلال شد اما ساپینتو از عملکرد این بازیکن رضایت نداشت و سرانجام پس از باخت به سپاهان عذر وی را خواست.

گویا به اطلاع ساپینتو رسیده که یزدانی بازیکن سابق سپاهان است و لبخند و ارتباط وی با بازیکنان سپاهان نیز از چشم ساپینتو سرمربی استقلال دور نمانده و این بازیکن مورد عضب ساپینتو قرار گرفته است طوریکه رای به جدایی این بازیکن داده است!

یزدانی که اجازه تمرین با استقلالی ها را به ست نیاورد باید در باشگاه با فتح الله زاده مدیرعامل استقلال دیدار کند و از وضعیت خود با خبر گردد اما شنیده می شود ساپینتو اعلام کرده دیگر به این مدافع نیازی ندارد و می تواند پس از توافق با مسوولان از استقلال جدا شود.