پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار حاشیه ای و کوتاه فوتبال، همیشه جایگاه خاصی در نزد مخاطبین خود دارد اکنون که در موج نقل و انتقالات فوتبال قرار داریم، این گونه اخبار داغ تر از گذشته شده است، به چند نمونه آن اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* پارو مدیر عامل باشگاه نفت آبادان که چند ماه پیش به این مسئولیت رسیده بود از سمتش برکنار شد، مسعود رضاییان که سابقه مدیریت در باشگاه فولاد خوزستان را دارد جانشین وی شد.
* گویا به عیسی آل کثیر گفته شده: خود را خوب آماده کند که در بازی بعدی تیم پرسپولیس در ترکیب اصلی تیم به میدان خواهد رفت.
* قراراست، فردا در دبی طلب میلیچ و پین دو شاکی باشگاه استقلال به حسابشان واریز شود تا قفل پنجره نقل و انتقلات باشگاه استقلال باز شود.
* در تازه ترین جا به جایی های فوتبال، منشا به تیم فولاد وصل شد و حامد پاکدل به تیم تراکتور پیوست.
* باشگاه تراکتورسازی از اینکه مدیران باشگاه استقلال با آلوز هافبک تحت قرارداد این باشگاه وارد مذاکره شده اند دست به شکایت برد، مدیر عامل باشگاه تراکتور اعلام کرد، آلوز به هیچ تیمی اجازه رفتن ندارد.

* نشریه ورلد ساکر، دیدار دو تیم فولاد خوزستان با الفیصلی عربستان که در حال حاضر در مکان سوم جدول لیگ عربستان قراردارد را مهمترین بازی لیگ قهرمانان آسیا دانست.

* جواد نکونام، کولیبالی بازیکن تیم فولاد را از این تیم اخراج کرد، کولیبالی پس از اخراج گفت: ناگفته فراوان وجود دارد، اگر لب به سخن بگشایم بسیاری فرو خواهند ریخت، حتی جواد نکونام.