پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
والیبال برتر باشگاه های کشور

بازی های انتحاری در قعر جدول

هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با بازی های انتحاری قعر جدول شگفتی های زیادی را خلق کرد.

تیم سیزدهم جدول یعنی مس رفسنجان با یک بازی تماشایی تیم چهارم جدول هورسان رامسر را شکست داد بسیاری این نتیجه را مرهون انگیزش مصطفی کارخانه و درایت محمد محمدکاظم ملی پوش و کادرفنی جدید مس می داند آیا این روند ادامه می یابد؟

در تیم مس آرش کشاورزی، یار تازه پیوسته و جواد حسین آبادی دیدنی تر از همه بودند. شگفتی دیگر مسابقه توسط جوانان خوش قواره شهرداری ارومیه رقم خورد آنها اینبار نیز یک تیم بزرگ به نام پیکان را از پیشروی بازداشتند.

موتور پیکان در سرمای ارومیه با سرویس های عالی بازیکنان چی چست یخ بست اما در آنسوی تور مبین نصری، شایان سپهری و جاوید اسماعیل زاده روی پاس های پدیده پاسوری نیم فصل دوم معرکه بودند.

گیتی پسند در اصفهان سه بر صفر مغلوب ایفاسرام اردکان شد. غول کش اینبار با پاس های جواد کریمی و حملات و دریافت های اسماعیل مسافر و اصغر مجرد کشته شد. این پیروزی برای ایفاسرام آنقدر ارزشمند بود که می تواند حتی برای کسب سکو در لیگ برتر امیدوار باشد.

دربی گلستانی ها را بعد از پنج ست پیکار شهرداری گنبد برد. بغض سرمربی جدید گنبد یعنی احد ارمشی ترکید، آنها از بس که باختند خسته شده بودند. حمید چوگان و میکائیل جابر با کوله باری تجربه با جوانانی امید شمالی، حسن ملاعباسی و موعود آقاپور کولاک کردند.

شهداب یزد یک پیروزی قاطعانه مقابل شگفتی ساز هفته های پیش راهیاب ملل مریوان نایل آمد. برای شهدابی ها امیر غفور ملی پوش سابق باز هم پر ثمر بود او و رامین خانی که بدون ادعا در خدمت تیم است بهترین های تیم شهداب محسوب شدند و سرانجام در آمل تیم لبنیات هراز آنقدر سرویس خوب زد که قهرمان سابق باشگاه های آسیا توان برابری نداشت برای شکست فولاد سیرجان ایرانیان پوریا خان زاده 27 امتیاز گرفت. او و علی رمضانی با مدد تمام بازیکنان سه امتیاز شیرین برای آملی ها اندوخته کرده اند.

ترین های هفته:

تیم هفته: شهردای ارومیه و مس رفسجان

بازیکن هفته: مبین نصری و آرش کشاورزی

مربی هفته: جهانگیر سیدعباسی و محمد محمدکاظم با تقدیر از احد ارمشی و علیرضا طلوع کیان

چهره هفته: میکائیل تاجر، اردلان سیدعباسی، جواد کریمی و پویا خان زاده

پدیده هفته: امید شمالی

نویسنده: جمشید حمیدی