چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
در لیگ عربستان

رونالدو نتوانست گل بزند

مهاجم 37 ساله پرتغالی موفق به گلزنی نشد اما تیم مستقر در ریاض او با نتیجه یک بر صفر اتحاد را شکست داد و در صدر جدول قرار گرفت.

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، زندگی خود را با پیروزی در لیگ برتر عربستان آغاز کرد و در اولین بازی خود علی رغم گلزنی، النصر را با نتیجه یک بر صفر مقابل النصر به پیروزی رساند.
در جریان بازی یکشنبه، تالیسکا در دقیقه 31 زمانی که ارسال عبدالمجید السلیحیم برای رونالدو بسیار بالا بود، ضربه سر به برنده زد و به نظر نمی رسید که او برای جشن گرفتن با هافبک برزیلی و بقیه هم تیمی های جدیدش بدش نیاید.

النصر که 14 بازی انجام داده است، یک امتیاز از الهلال مدافع عنوان قهرمانی که یک بازی بیشتر انجام داده است، فاصله گرفت.
هواداران النصر باید سه هفته پس از اعلام یکی از شگفت انگیزترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال منتظر می ماندند تا قهرمان جدید خود را در صحنه رقابت ببینند.

رونالدو، برنده 5 توپ طلا، بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است و پنج عنوان قهرمانی را در این راه به دست آورده است و هفت قهرمانی داخلی را با منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس به دست آورده است.
رونالدو همچنین رکورددار گل های بین المللی، 118 با پرتغال است که با آن قهرمان یورو 2016 شد و گل های حرفه ای با 819 گل، در جام جهانی او اولین بازیکنی بود که در پنج جام جهانی گلزنی کرد.
انتقال شوکه کننده او به النصر پس از این اتفاق افتاد که دومین دوره او در منچستریونایتد پس از یک مصاحبه تلویزیونی انفجاری که در آن از اریک تن هاگ، سرمربی و مالکان باشگاه انتقاد کرد، به شدت شکست خورد. رونالدو بار ها از سوی باشگاه نیمکت نشین شده و حتی به طور موقت محروم شده بود. او همچنین از یک جام جهانی ناامید کننده خارج می شود که در مرحله حذفی نیمکت نشین شد و پس از شکست پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مراکش، زمین را با اشک ترک کرد.
گزارش های رسانه ای مدعی شده اند که ستاره پرتغالی ممکن است سالانه 200 میلیون دلار از قرارداد با این باشگاه عربستانی درآمد داشته باشد که او را به پردرآمدترین فوتبالیست تاریخ تبدیل می کند.

گزارش: هستی رفیعی