چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

پشت پرده فوتبال از آن دست اخباری است که در همه حال مخاطبین خاص خود را دارد، مطابق معمول هر روز اشاره ای به چند نمونه از این خبر ها داریم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* از باشگاه پرسپولیس خبر رسید، مستندات شکایت باشگاه پرسپولیس از لوکادیا در چندین صفحه آماده شده و به زودی وکلای باشگاه آن را به فیفا ارسال خواهند کرد. گفته می شود، در صورت پیروزی باشگاه پرسپولیس در این پرونده، لوکادیا موظف به بازگرداندن دریافتی های خود از این باشگاه است.

* پاتوسی دیگر بازیکن خارجی تیم فولاد از لیست تیم جواد نکونام خارج شد تا او نیز در کنار کولی بالی در لیست مازاد قرار بگیرد. در صورت اخراج این دو بازیکن، باشگاه فولاد موظف به پرداخت تمام کمال قرارداد این دو خواهد بود، شرایط مالی باشگاه فولاد این روزها چندان مساعد نیست.

* باشگاه استقلال پیشنهاد جذب کولی بالی بازیکن مازاد تیم فوتبال فولاد را داده است. اما به دلیل واریزی سنگین باشگاه استقلال به باشگاه فولاد جهت دریافت رضایت نامه در صد جذب کولی بالی بسیار کم رنگ است.

* شنیده ایم، ساپینتو سرمربی باشگاه استقلال جهت جذب ریکاردوآلوز از تیم تراکتور خود شخصا با مدیران باشگاه تراکتور تماس تلفنی داشته است. اما این مکالمه تلفنی بی تاثیر بوده و ساپینتو پاسخی دریافت داشته که از این کار خود پشیمان شده است.

* ریکاردو آلوز بازیکن تیم تراکتور که این روزها به سوژه روز در فوتبال تبدیل شده است، در ابتکاری جدید امشب کلیه بازیکنان و مربیان ومدیران باشگاه را به مهمانی شام در منزل خود دعوت کرده است. این بازیکن پرتغالی با ابتکار خود نشان داد که همچنان به بازی در تراکتور فکر می کند.

* قنبرزاده نائب رئیس فدراسیون فوتبال اطلاع داد، دیدار استقلال با ملوان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. سهم ورود تماشاگران به ورزشگاه 30 درصد اعلام شد. در حقیقت باید برای ورود تماشاگران 30 هزار بلیت فروخته شود.تیم متخلف از بازیهای بعدی همراه با تماشاکر محروم خواهد شد.

* ساپینتو برای مدیران باشگاه استقلال پیغام فرستاد، رضایت نامه سیاوش یزدانی صادر شود تا با خروج نام این بازیکن از لیست، فضا برای اضافه شدن بازیکن جدید مهیا گردد. با اقدام ساپینتو، تیم استقلال وارد فاز جدیدی از چالش آن هم از نوع آتشین آن شد. همچنین در لیست مازاد اولیه که این مربی در اختیار باشگاه قرار داده، درکنار نام یزدانی، نام شهباززاده که همچنان در تمرینات حضور دارد دیده می شود.