پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

از گوشه و کنار فوتبال

اخبایر که در ذیل مشاهده می کنید از گوشه و کنار این ورزش در داخل و خارج کشور گرد آوری شده است و خواندن آن ها خالی از لطف نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* سایت news.eseuro گزارش داد که علی قلی‌زاده و امیرحسین حسین‌زاده ممکن است به دوران حضور خود در تیم شارلوای بلژیک پایان بدهند.

این سایت نوشت: قلی‌زاده که از لیست تیم شارلوا برای دیدار با کلوب بروژ خط خورد، شرایط بدی را می‌گذراند که نشان‌دهنده مشکلات شخصی اوست. سایت Het Nieuwsblad گزارش داده که وینگر ایرانی اکنون در حال بررسی جدایی از شارلواست. اکنون برخی تیم‌های خاورمیانه برای جذب او علاقه نشان داده‌اند اما عملکرد خوب قلی‌زاده در جام جهانی 2022 که در آن مقابل انگلیس پاس گل داد، باید پیشنهادهای دیگری جذب کند.

* دیروز آگهی واگذاری بلوک 51 درصدی باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی منتشر و امروز اعلام شد که این اتفاق 7 اسفند رخ خواهد داد. این موضوع نشان می‌‌دهد که 51 درصد سهام این باشگاه پرهوادار قرار است به صورت یکجا به فروش برسد و احتمالاً یک شرکت خصوصی یا شبه خصوصی مالکیت 51 درصد سهام باشگاه را برعهده خواهد گرفت. این یعنی سهام کنترلی که نقش مدیریتی را در این باشگاه ایفا می‌کند به یک شخصیت حقوقی واگذار خواهد شد.

* سایت آبولا پرتغال نوشت، مهدی طارمی در میان برترین گلزنان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، نسبت به درآمدش بیشترین گل‌ها را به ثمر رسانده است.

طبق اطلاعاتی که سایت سامبافوت جمع‌آوری کرده، مهاجم ایرانی پورتو در مقایسه با محمد صلاح، روبرت لواندوفسکی، ارلینگ هالند، لیونل مسی و کیلیان امباپه، بیشترین بهره‌وری را در مهم‌ترین تورنمنت فوتبال باشگاهی جهان از حیث نسبت گل به درآمد، به نام خود ثبت کرده است.