چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
گلایه از دست های پشت پرده

اشکش از برکناری اش پرده برداشت

عمر مربیگری اشکش در تیم نفت مسجدسلیمان به کمتر از سه ماه خلاصه شد، او که در لیگ دسته اول همراه با تیم استقلال ملاثانی در حال فعالیت بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ناگهان و یک شبه به مربیگری تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر درآمد. اما ماندگاری طولانی نداشت و یک دو روز پیش از این مسئولیت بر کنار شد.

اشکش از بر کناری اش پرده برداشت و فعالیت دست های پشت پرده عامل سقوطش از مربیگری در تیم نفت مسجد سلیمان می داند.

اشکش اضافه کرد: از روزی که در مسئولیت جدید قرار گرفتم، کم کاری در داخل میدان را لمس می کردم برخی از باخت ها نشات گرفته از همین رفتار ها بود. طبیعی است که بعد از واکنش من اقدامات پشت پرده فعال تر خواهد شد.

قرار گرفتن نام رضا عنایتی به عنوان مربی آینده تیم تمرکز را از تیم ما دور کرد و چنین هم شد. عنایتی تمرکز تیم ما را از بین برد، البته ناراحت نیستم و برای تیم نفت مسجدسلیمان با کادر جدیدش آرزوی موفقیت دارم، اما لازم است که به این نکته اشاره داشته باشم، اگر موفق به باز کردن گره ای نشدند لطفا از حرف های نخ نما و بهانه های جور وا جور مبنی بر اینکه تیم بد بسته شده است و یا قبلی ها این تیم را به نابودی کشاندن و تلاش ما برای بهبودی نتیجه نداد فاصله بگیرند این گونه ادعا ها را بر زبان نیاورند، چون ما هم با همین بضاعت کار را دنبال می کردیم و وضعیت تیم کاملا برای تازه وارد ها مشخص بود و با آگاهی از شرایط قبول مسئولیت کرده و سرانجام خودشان را به جای من وارد تیم کرده اند.