چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

به پایان نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال چند روزی باقی نمانده است، از این رو بازار حرف های حاشیه ای داغ و جذاب شده است، بخشی از این دست اخبار را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* فرهاد مجیدی که با قرار گرفتن تیمش در پایان بازی های نیم فصل در مکان هشتم، صدای ناراضی مدیران باشگاه اتحاد کلبا را در گوش شنیده، برای شهریار مغانلو مهاجم تیم سپاهان پیغام فرستاد و یادآور شد، شانس خوبی در تیم اتحاد کلبا در انتظارت به سر می برد، به پیشنهاد ما فکر کرده و سریعا پاسخ دهید.

* دو بازیکن جدید تیم مس کرمان که از هوادار به این تیم پیوسته اند، به دلیل عدم تعهد به باشگاه مس کرمان از شرکت در تمرین این تیم سرباز زدند. این دو بازیکن عباسیان و جعفریان هستند که از اولین روز حضورشان به باشگاه جدید به مشکل رسیدند.

* از باشگاه استقلال خبر رسید که طلب میلیچ وپین دستیار مربی ایتالیایی مجیدی در تیم استقلال امروز پرداخت شد. پول میلیچ در ترکیه و پول پین در امارات به حسابشان واریز شد. البته جهت صحت واریزی ها تا زمان واکنش فیفا صبر کرده اند.

* رقابت های لیگ فوتبال امارات به نیم فصل خود راه یافت. تیم فرهاد مجیدی در نیم فصل در مکان هشتم قرار گرفت. تیم احمد نور الهی ( شباب الاهلی) هافبک سابق پرسپولیس در پایان دیدار های نیم فصل در مقام اول تکیه زد. البته مسئولان تیم فرهاد مجیدی از نتیجه دیدار های نیم فصل تیم خود ناراضی هستند و ناراحتی خود را به گوش مجیدی رسانده اند.
* به زودی یک مهاجم اسپانیایی به جمع بازیکنان تیم تراکتور اضافه خواهد شد. او قرار است به اتفاق پاکدل زوج خط حمله تراکتور را تشکیل دهند.