پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
اقدام قابل تقدیر انجمن ورزشی نویسان

نامه اعتراضی به ایپس و مهدی تاج

انجمن ورزشی نویسان با تهیه ی دو نامه معترضه نشان داد که دیگر حالت انفعالی ندارد و با واکنش های به هنگام به دل قضایا می رود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران در جلسه اخیر خود مراتب اعتراض خود را به انجمن جهانی ورزشی نویسان (ایپس) برای استفاده از کلمه جعلی به جای خلیج فارس در اخبار منتشره در سایت ایپس در رابطه با مسابقات فوتبال کشورهای عربی اعلام کرد.
براین اساس طی نامه ای خطاب به جیانی مرلو رییس انجمن جهانی ورزشی نویسان (ایپس) و به استناد اسناد تاریخی و ابلاغیه سازمان ملل متحد مبنی بر ضرورت بکارگیری واژه خلیج فارس در انتشار اخبار و اسناد، بر اجرای این ابلاغیه و عدم استفاده از عناوین جعلی در کلیه اسناد و اخبار انجمن جهانی ورزشی نویسان تاکید شد.
هیات مدیره انجمن ورزشی نویسان ایران در جلسه روز دوشنبه مورخ سوم بهمن ماه ضمن بررسی ابعاد ماجرای تخلف در مدرسه فوتبال مشهد و با ابراز تاسف از این واقعه تلخ، خواستار رسیدگی سریع و برخورد قاطع فدراسیون فوتبال با عوامل و مسببان آن شد.

براین اساس طی نامه ای خطاب به آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال ضمن ابراز نگرانی از تبعات و انعکاس نامناسبی که این اتفاق در اذهان و افکار عمومی نسبت به سلامت فضای ورزشی کشور ایجاد کرده است از رییس فدراسیون فوتبال درخواست شد تا در اسرع وقت ضمن رسیدگی به موضوع و برخورد قاطع تنبیهی و انضباطی لازم با خاطیان، گزارشی از روند رسیدگی و نتیجه اقدامات را جهت استحضار مردم شریف ایران در اختیار رسانه ها قرار دهد.