چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هفته هفدهم لیگ فوتبال برتر

پرسپولیس با فولاد، نقطه جوش بدون تماشاگر

لیگ فوتبال برتر وارد هفته هفدهم خود شد.

گذشته از حساسیت کلی، دیدار پرسپولیس با فولاد خوزستان نقطه جوش بازی ها در این هفته تلقی می شود.

فولاد میزبان با یک تیم دگرگون شده و متفاوت با نیم فصل اول میزبان خواهد بود، اما پرسپولیس در شرایطی در اهواز به میدان می رود که احتمال وجود دارد از دیاباته و آل کثیر آن هم به صلاحدید مربی تیم برای دقایقی رونمایی شود. این دیدار بر خلاف سایر بازی ها بدون تماشاگر انجام خواهد شد.

استقلال در تهران میزبان ملوانی است که این روز ها بر روی ریل پیروزی حرکت می کند. جالب تر اینکه در کنار کسب نتایج ایده آل، ارائه دهنده بازی های زیبا و تماشاگر پسند نیز هست. اما استقلال باز بدون سید حسین حسینی به میدان خواهد آمد، هرچند که در سایر سطوح در بحث روحیه تیمی، شاگردان ساپینتو شرایط خوبی ندارند.

ساپینتو به روال معمول در این دیدارو در تمام سطوح در ترکیب تیمش جا به جایی خواهد داشت. تغییرات فراوان و بدون حساب و کتاب منطقی شرایط روحی تیم استقلال را خسته کرده است. حتی خود ساپینتو هم کم آورده است.

دیدار نساجی با سپاهان یک بازی نفس گیر خواهد بود. گل گهر با مس رفسنجان عملا تشکیل دهنده دربی هفته هستند. آلومینیوم در خانه اش باید از نفت آبادان را که این روزها تغییرات را همراه داشت، پذیرایی کند.

ذوب آهن با تار تار در خانه اش به دنبال توقف تراکتور است و پیکان تهران که در جدول شرایط خوبی را ندارد میزبان مس کرمان خواهد بود.

نفت مسجد سلیمان که دچار بیماری شده با رضا عنایتی مربی جدید میزبان تیم هوادار، تیم سابق خود عنایتی خواهد بود.

نویسنده: اکبر عزیزی