پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال........ کوتاه از فوتبال

بازار اخبار هیجان انگیز فوتبال این روزها داغ، داغ شده است، جا به جایی های آنی سبب شده تا شاهد تغییرات وسیعی در نزد تیم ها باشیم که چند نمونه از این خبر ها می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* مدیر عامل باشگاه استقلال به دنبال مهاجم سابق تیم منچستر سیتی است. وی پس از ناکامی در برابر انتقال مسی و رونالدو به تیم استقلال، اکنون به دنبال انتقال مهاجم سابق منچرسیتی به استقلال است.
* پا درمیانی برخی از بازیکنان و مدیران تیم نساجی جهت گذشت حمید مطهری نسبت به بازگشت اکبر صادقی به تمرینات تیم نساحی بی نتیجه ماند. صادقی چند روز پیش توسط مطهری از تیم اخراج شد.
* باشگاه استقلال اعلام کرد: سیاوش یزدانی بازیکن مغضوب ساپینتو بازیکن آزاد است و تیم های مورد نظر این بازیکن جهت جذب او می توانند با باشگاه مکاتبات خود را آغاز کنند.
* جواد نکونام سرمربی تیم فولاد خوزستان، از اینکه دیدار فولاد با پرسپولیس باید بدون تماشاگر برگزار شود شدیدا معترض است و سازمان لیگ را به خاطر جانبداری یک طرفه متهم کرد.
* به دنبال اعتراض جواد نکونام به سازمان لیگ مبنی بر بازی بدون تماشاگر فولاد مقابل پرسپولیس، این سازمان اعلام کرد، ما تابع دستور العمل ها هستیم. در ضمن بازی رفت این دو تیم هم بدون تماشاگر برگزار شد.
* علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا که قصد داشت جهت پیوستن به تیم فرهاد مجیدی با تیم بلژیکی فسخ قرارداد کند، از این کار منصرف شد. دلیل این کار انصراف مجیدی از جذب این بازیکن اعلام شد.
* لئوناردو مهاجم برزیلی که کار انتقالش به پرسپولیس مراحل پایانی خود را طی می کند، به احتمال فراوان اواخر هفته آینده وارد تهران خواهد شد.