پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
رضا حسن زاده: بازیکنان استقلال راحت از باخت نگذرند!

تعصب همه چیز را حل می کند

مدافع سابق استقلال در مورد وضعیت استقلال گفت: استقلال در شرایط حساسی قرار دارد و بازیکنان تیم باید بدانند که در چه تیمی بازی می کنند.

در برخی بازی های استقلال تصور می شود که بازیکنان اصلا نمی دانند که با پیراهن چه تیمی به میدان می روند و این موضوع برای من عجیب است و وی افزود: استقلال به تعصب نیاز دارد و جدای از مسائل فنی باید این موضوع در تیم تزریق شود که اگر این طور نشود حتی بزگترین مربی نیز کاری از پیش نمی برد.

حسن زاده در مورد وضعیت نقل و انتقالات در استقلال گفت: استقلال مشکلاتی دارد که باید رفع شود هر چه بگوییم ممکن است حاشیه ایجاد شود اما استقلال در حال حاضر نیز مهاره های خوبی در اختیار دارد که باید از آنها استفاده لازم را ببرد.

در ترکیب استقلال مشکلاتی وجود دارد که کادر فنی باید در صدد رفع آنها برآید تا در ادامه راه استقلال بتواند به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند زیرا استقلال مدافع عنوان قهرمانی است.

وی در مورد جایگاه پایان فصل استقلال گفت: نمی توان از اکنون در مورد این موضوع اظهار نظر کرد اما استقلال زمان دارد و می تواند با ترمیم نقاط ضعفش به شرایط خوبی دست پیدا کند اما در مورد اینکه امسال هم قهرمان می شود با نه نمی توان قطعی سخن گفت اما احتمالش خیلی زیاد نیست مگر اینکه تیم های رقیب در ادامه فصل امتیازادت زیادی را از دست بدهند.

گزارش: سوده رحمانوند