پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

با گذشت چندین روز از پایان یافتن نقل و انتقالات نیم فصل فوتبال، اخبار این ناحیه و اخبار پشت پرده فوتبال، همچنان به عنوان خبر اول رسانه ها مطرح است. که چند نمونه از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* مارکوس مرک همان داور افسانه ای فوتبال از کشور آلمان، در بازگو کردن خاطرات خود با یک نشریه ورزشی آلمان گفت: در دوران کار داوری بیش از 500 قضاوت انجام دادم، اما در این میان قضاوت دربی تهران که در برابر بیش از صد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی انجام شد هرگز از یاد نخواهد رفت، آن بازی چیز دیگری بود. سکو های پرانرژی و فوتبال با نشاط آن روز هرگز از یاد نخواهد رفت.

* سیاوش یزدانی پس از ثبت با تیم سپاهان با انتشار یک استوری از هواداران استقلال خدا حافظی کرد و نوشت، بمبی که قرار بود آقایان بترکانند بر سر من ترکید. دنبال بهانه بودند، من را قربانی کردند. این نیز بگذرد،  اما ماه هرگز پشت ابر باقی نخواهد ماند بازی ها هنوز تمام نشده منتظر می مانیم تا مشخص شود که ضعف های فنی تیم این بار چه کسی را قربانی خواهد کرد.

* بهزاد داداش زاده پیشکسوت فوتبال در ارتباط با اتفاقات دیدار پرسپولیس با فولاد می گوید، در خصوص اتفاقات آن بازی باید حق را به پرسپولیس داد، اما آقا یحیی بهتر بود از لفظ دیگری بهتر از لجن سود می برد. هرچند که فوتبال ما کاملا بیمار است. نکونام هم باید اطراف نیمکت خود را بازسازی کند تا شخصیت ورزشی اش حفظ شود.

* کازو یوشی میورا بازیکن محبوب و سابق تیم ملی فوتبال ژاپن که این محبوبیت همچنان حفظ باقی مانده است شد، در سن 55 سالگی به عضویت یک تیم دسته دومی پرتغال در آمد تا پیر ترین لژیونر فوتبال جهان لقب بگیرد. میورا زمانی بهترین بازیکن فوتبال آسیا بوده اما این را یاد آوری می کنیم که ژاپنی ها هرگز به خاطر پول ورزش نمی کنند آنها از ورزش کردن لذت می برند.