چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اعتماد به مربیان وطنی

پروین: میناوند زود رفت

دو سال از خاموشی مهرداد میناوند گذشت.

دوستان و همبازی های مرحوم میناوند در مراسمی به یاد چپ پای فوتبال ایران و پرسپولیس بر پا کردند.

نگاه و نظر دوستان دیروز مهرداد بر این است که متاسفانه خاموشی وی خیلی زود و ناگهانی بود.

علی پروین اسطوره فوتبال در این رابطه و نیز وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس و فوتبال ملی به همکار ما گفت: میناوند از مدافعان چپ پای نمونه فوتبال کشورمان بود که همیشه در خدمت کار گروهی تیم گام بر می داشت. او خوش مشرب و خوش اخلاق بود که خیلی زود مدارج ترقی را طی کرده و به پیراهن تیم ملی دست یافت. افسوس که خیلی زود با دوستانش وداع کرد و از این دنیا پر کشید و رفت، روحش شاد و یادش گرامی باد.

پروین در مورد تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس در شرایط خوبی قرار دارد. هم خوب یارگیری کرده و هم خوب بازی می کند. تا به امروز بسیار راضی کننده عملکرده است.

پروین اضافه کرد: پرسپولیس با گل محمدی با همین فرمان حرکت کند، قهرمانی اش در لیگ صد درصد است  و بعید می دانم که تیمی بتواند به پای پرسپولیس بپیچد.

نکته قوت و روشن در پرسپولیس یکپارچگی، یکنواختی و وحدت در مجموعه تیم است از مدیریت گرفته تا بازیکنان و تدارکات وپزشکی تیم است.

پروین در خصوص وضعیت تیم ملی گفت: زمان به سرعت در حال گذر است. دیر بجنیم جام ملت های آسیا مقابل چشممان قرار خواهد گرفت، خیلی بد است که تیم ملی فاقد مربی باشد. اعتقادم بر این است در این مقطع مربی داخلی برای تیم ملی مناسب است.

پروین در پایان گفت: نمی دانم سیاست فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب مربی تیم ملی چیست اما چون زمان به اندازه کافی در اختیار نیست، اگر قرار است مربی خارجی قبلی تیم ملی مدنظر نباشد، انتخاب مربی داخلی در این مقطع برای جام ملت های آسیا بهترین گزینه خواهد بود. مربیان داخلی خوب و مناسب کم نداریم، کافی است که به این مربیان اعتماد کنیم.

گفت و گو: اکبر عزیزی