چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

نعنتی گرفتار لج و لجبازی با باشگاه

تصمیم اخیر سیامک نعمتی برای فسخ نکردن قراردادش با باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن به دردسر تبدیل شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: نعمتی یکی از کاپیتان‌ها و بزرگ‌ترهای تیمش به حساب می‌آید و وقتی در لیست مازاد سرخپوشان قرار گرفت طبیعی بود که تیم‌های زیادی خواهان جذبش شوند. همین موج پیشنهادات رسیده به نعمتی باعث شد او به باشگاه پرسپولیس اعلام کند طلب‌هایش را بخشیده و رضایتنامه‌اش را رایگان می‌خواهد.

موردی که با مخالفت مدیران پرسپولیس همراه شد؛ چراکه آنها اعتقاد داشتند نعمتی بازیکن اسم ‌و ‌رسم‌داری است و هر تیمی او را می‌خواهد باید 4 میلیارد پول رضایتنامه بدهد؛ هرچند این مبلغ به دو میلیارد تومان هم رسید.

سیامک با باشگاه‌های فولاد، تراکتور و گل‌گهر مذاکرات زیادی داشت و سعی کرد قیمت خود را بالا ببرد. از طرفی هیچ یک از این باشگاه‌ها حاضر نبودند در این انتقال پولی جدا بابت رضایتنامه به پرسپولیس بدهند و این مساله را به خود این بازیکن واگذار کردند. نعمتی در نهایت نتوانست از سرخپوشان رضایت نامه بگیرد و به تمرینات سرخپوشان برگشت. این اما به معنی بازگشت او نبود و یحیی گل‌محمدی به گوش سیامک رساند پرسپولیس برای او تمام شده و تصمیمی اشتباه گرفته است. 

پیشتر کریم باقری و بزرگ‌ترهای تیم سعی کردند یحیی را راضی به بازگشت نعمتی کنند و حالا نعمتی از مدیریت باشگاه پرسپولیس خواسته در این مورد پادرمیانی کند تا سرمربی تیم رضایت دهد که برگردد. غفلت از این که درویش هم دل خوشی از او ندارد. سیامک نعمتی چون قراردادش را در زمان نقل ‌و انتقالات زمستانی فسخ نکرده فعلا امکان این کار را ندارد و مجبور است تا پایان فصل این وضعیت را تحمل کند.

او دو فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و رقم قرارداد این فصلش نیز نزدیک به 10 میلیارد است.