چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پیش بینی مربی النصر

رونالدو به اروپا باز خواهد گشت

فوق ستاره پرتغالی پس از جدایی از منچستریونایتد در نوامبر 2022، خود را در خاورمیانه می بیند.

رونالدو در آن مرحله با چندین باشگاه از انگلیس گرفته تا آمریکا مرتبط بود، اما در نهایت به پرسودترین قرارداد در آن زمان متعهد شد. فوتبال جهان در حالی که او از رقابت های اروپایی فاصله گرفت. برنده 5 توپ طلا، قراردادی دو ساله منعقد کرده است که او را در آستانه تولد 40 سالگی خود قرار می دهد، اما گارسیا انتظار دارد حداقل یک چالش دیگر برای رونالدو انجام شود.

مربی فرانسوی که با بازیکن بزرگ تاریخ در ریاض کار می کند، گفت: کریستیانو رونالدو یک بازیکن مثبت است، زیرا وی به متفرق کردن مدافعان کمک می کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است. رونالدو دوران حرفه ای خود را در النصر به پایان نمی رساند و به اروپا باز می گردد.


رونالدو تاکنون در دو بازی رقابتی برای النصر شرکت کرده است و همچنان منتظر گل اول این باشگاه است، اگرچه او هدف را در یک بازی منتخب لیگ برتر عربستان که در نمایشگاهی برگزار شد، پیدا کرد. بازی با پاری سن ژرمن و رقیب همیشگی اش لیونل مسی.

رونالدو مدتی است که گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال به MLS وجود دارد، با پیشنهاداتی مبنی بر اینکه او می‌تواند با دیوید بکهام، شماره ۷ سابق منچستریونایتد در اینترمیامی پیوند بخورد، اما ممکن است پیش از این یک ماجراجویی اروپایی دیگر در او باقی مانده باشد.

برگردان: هستی رفیعی