چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال ...کوتاه از فوتبال ⚽

اخبار پشت پرده فوتبال همچنان بازار داغ خود را داردکه هر روز شاهد خبرهای متنوعی در این مسیر هستیم. نمونه هایی از آن را که امروز اتفاق افتاده اشاره می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* صبح امروز در وزارت ورزش جلسه معارفه محمد مهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به عنوان مشاور ورزشی سجادی با حضور وزیر ورزش انجام شد. این مسئولیت پیشتر در اختیار دکتر بیژن ذوالفقار نسب قرار داشت.
* در نظر خواهی نشریات ورزشی پرتغال در پایان نیم فصل لیگ پرتغال، مهدی طارمی به عنوان بهترین مهاجم نیم فصل لیگ پرتغال انتخاب شد. طارمی همچنان در پورتو و لیگ پرتغال می درخشد.

* فرزاد حاتمی بازیکن سابق بسیاری از تیمها که تعداد آن پرشمار است، روز گذشته از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد کاش این بازیکنان به اندازه زحماتی که برای فوتبال کشیده اند مورد تکریم و خداحافظی قرار گیرند.

* مدیر عامل باشگاه شالروا در پیامی که برای مدیر عامل باشگاه استقلال ارسال کرد یادآور شد، امیر حسن حسین زاده تحت هیچ قیمتی فروشی نیست با این پیام خیال حسین زاده هم راحت شده است.

* باشگاه استقلال لایحه دفاعیه خودرا مبنی بر شکایت شیخ دیاباته از این باشگاه به فیفا ارسال کرد. اگر این لایحه در دادگاه فیفا با شکست همراه شود باردیگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه استقلال بسته خواهد شد.

* پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس برای یک ونیم فصل بازی در پرسپولیس مبلغ 900 هزار دلار دریافتی خواهد داشت. پول فوتبال به هر حال برای بازیکنان مانند چاه نفت می ماند.

*شنیده ها حکایت از آن دارد که حسینی سنگربان اول تیم استقلال به این زودی ها به میادین باز نخواهد گشت. گویا او از ناحیه لگن شکستگی دارد، اگر غیبت او طولانی شود و نتواند استقلال را تا پایان لیگ همراهی کند، باشگاه طبق قوانبن می تواند نام او را  از لیست خارج نماید

* با ارسال نامه فسخ لوکادیا که روز گذشته به باشگاه پرسپولیس رسید، باشگاه پرسپولیس نام لوکادیا را از لیست خود خارج کرد تا قوانین استفاده از بازیکنان خارجی رعایت شود.