پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه
آقایان خسروی وفا و سجادی

بی توجهی به پدر شهیدان چرا؟!

بلاتکلیفی پدر و مادر سه شهید برادران پورزند در بیمارستان خاتم الانبیا در این زمینه کوتاه و مختصر نوشته بودیم که حاج احمد پورزند در بیمارستان بستری است برای سلامتی این بزرگمرد خانواده شهیدان گرامی دعا کنیم.

اما به نظر می رسد مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آنقدر غرق در مسائل روزمره شده اند که دیگر مجالی برای اندیشیدن در اینباره ندارند. شهیدان چشم و چراغ هدایت این جامعه هستند و باید والدینی که چنین فرزندان پاک و شجاع در دامن خود پرورش داده اند مورد تکریم قرار گیرند.

شعار را کنار بگذاریم به عمل روی بیاورید تا اعتماد جامعه از جمله خانواده معزز شهدا به مسئولان مملکتی و مدیران ورزش جلب شود.

آقای دکتر سجادی! روی سخن ما و خانواده شهیدان پورزند با شماست و بیشتر از حضرت عالی با حاج محمود خسروی وفا حرف داریم که خود از جانبازان کشور ما محسوب می شود.

آقای خسرو وفا حداقل مردم داری و توجه به جامعه ورزش را از رئیس پیشین کمیته ملی دکتر صالحی امیری بیاموزید که حتی در بدترین شرایط و در اوج دغدغه های فراوان تکریم به پیشکسوتان و متقدمان از یاد نبرده است. یکی از اعضای خانواده شهیدان پورزند وقتی که بی توجهی مسئولان ورزش کشور را نسبت به حاج احمد که خود از قهرمانان کشتی بود دیده اند به ما گفت بنویسید آقایان:"شعار الکی ندید! وقتی این بلا را سر ما خانواده شهید می آورید وای به حال دیگران"

تحریریه البرز ورزشی