چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

امید یحیی به آمادگی پریرا

سرمربی تیم پرسپولیس امیدوار است پریرا آمادگی خوبی داشته و بتواند بلافاصله از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی: باشگاه پرسپولیس برای صدور ویزای لیاندرو پریرا اقدام کرده است اما با توجه به اینکه این مساله باید پروسه اداری‌اش در وزارت ورزش و وزارت امور خارجه طی شود، در بهترین حالت ویزای پریرا روز چهارشنبه (فردا) صادر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بعد از این اتفاق باشگاه برای پریرا بلیت تهیه خواهد کرد تا او از برزیل عازم ایران شود. سفری که ممکن است بیش از دو روز زمان ببرد. به این ترتیب پریرا روز جمعه یا احتمالا شنبه هفته آینده به تهران خواهد رسید. مهاجم برزیلی بعد از حضور در تهران ابتدا باید در ایفمارک حاضر شده و تست‌های پزشکی را پشت سر بگذارد و در صورتی که مشکلی نداشته باشد آن وقت قراردادش را با پرسپولیس نهایی و در تمرینات سرخپوشان حاضر خواهد شد. در مورد اینکه پریرا چه زمانی برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت بستگی به وضعیت جسمانی این بازیکن دارد. جی‌لیگ قبل از جام‌جهانی به پایان رسید و الان تقریبا دو ماه‌ونیم از آخرین بازی‌ای که پریرا برای گامبا اوزاکا به میدان رفته می‌گذرد.

بعد از حضور پریرا در تمرینات سرخپوشان مشخص خواهد شد که او در این مدت از تمرینات به‌دور بوده یا خیر. یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته که ابتدای فصل سرخپوش شدن از آمادگی نسبی فاصله زیادی داشتند و یحیی گل‌محمدی امیدوار است پریرا در شرایط مسابقه باشد تا در بازی‌های آینده در لیگ و جام حذفی به کارش بیاید. مخصوصا بازی روز سوم اسفند ماه پرسپولیس با سپاهان که برای یحیی و تیمش بسیار حساس است.