چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

هند میزبان والیبال باشگاه های جهان

والیبال جهانی و فدراسیون جهانی والیبال هند را به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان مردان به مدت دو سال با همکاری لیگ برتر والیبال معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بر اساس گزارش منتشر شده به عنوان کشور میزبان، برندگان PVL در سال‌های 2023 و 2024 نماینده هند در مسابقات خواهند بود، جایی که با باشگاه‌های معتبر از کشورهای برتر والیبال از سراسر جهان مانند ایتالیا، برزیل، ایران و غیره رقابت شدیدی خواهند داشت.

مسابقات قهرمانی بین 6 تا 10 دسامبر 2023 برگزار خواهد شد. شهر میزبان اواخر امسال اعلام خواهد شد.

برای بیش از 20 سال، مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال جهان با بهترین باشگاه های حرفه ای مردان از سراسر جهان برگزار می شود که برای عنوان قهرمانان جهان و سهم بیش از 350,000 دلار جایزه نقدی به رقابت می پردازند.

دکتر آری گراسا، رئیس FIVB گفت: فدراسیون جهانی والیبال خوشحال است که بهترین والیبال باشگاهی مردان را برای اولین بار به هند می آورد! با شرکت برترین باشگاه‌های جهان، از جمله کشور میزبان، هواداران در هند و سراسر جهان می‌توانند از اقدامات هیجان‌انگیز والیبال و عملکرد ورزشکاران باورنکردنی مطمئن باشند.

فین تیلور، مدیرعامل جهان والیبال گفت: ما از برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان برای اولین بار در شبه قاره بسیار هیجان زده هستیم. این مسابقات به دلیل مسابقات هیجان انگیز و رقابتی خود شناخته شده است و ما خوشحالیم که به هواداران در هند و در سراسر جهان از طریق تلویزیون جهانی والیبال این فرصت را می دهیم که بهترین باشگاه ها و ورزشکاران را در بالاترین سطح رقابت تماشا کنند.