چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
نگاهی به دیدار های هفته هجدهم لیگ فوتبال برتر

سپاهان و گلگهر، نبرد برای جا به جایی

دیدارهای هفته هجدهم فوتبال لیگ برتر، طی دو روز که چهارشنبه و پنجشنبه برگزار خواهد شد.

گل سر سبد این دیدار ها هفته را باید در برخورد د و تیم سپاهان با گلگهر جست و جو کرد. دو تیم به دنبال تصاحب جایگاه دوم جدول هستند، سپاهان که در حال حاضر در مکان دوم قرار دارد در دیار گز به دنبال حفظ جایگاه خود است اما گلگهر با قلعه نوعی به دنبال یک شگفتی است قلعه نوعی در اصفهان در جست و جوی کسب بازی شش امتیازی است تا با به زیر کشاندن سپاهان با یک پله صعود بالاتر از سپاهان و کنار دست پرسپولیس قرار بگیرد.

پرسپولیس احتمالا در میزبانی خود مقابل آلومینیوم از بازگشت آل کثیر برای دقایقی رونمایی خواهد کرد، اما پریرا مهاجم برزیلی را نمی تواند استفاده کند، زیرا این مهاجم در راه سفر به تهران در ترکیه به اتفاق همسرش پشت برف مانده است.

استقلال باید به کرمان سفر کند تا مهمان مس کرمان باشد. بسیاری به انتظار نشسته اند تا مشخص شود که اینبار آبی پوشان مانند دیدار با ملوان باز تیمی جنگنده و پراشتها ظاهر خواهد شد یا نه.

دیدار پر حرف و حدیث هفته بین ملوان با نساجی در انزلی برگزار می شود دیداری که برخورد دو تیم شمالی، یکی از گیلان و دیگری از مازندران را به تصویر خواهد کشاند. تراکتور در هوای سرد و برفی تبریز در انتظار فولاد خوزستان به سر می برد، این مسابقه هم اگر و اما فراوان به دنبال دارد و باید دید که تن بلند صدای نیمکت نشینان فولاد اینبار تا چه اندازه می توانند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشند.

نفت آبادان در خانه به دنبال جبران ناکامی های اخیر است. هوادار تهران درشرایطی میزبان آبادانی ها است که نفتی های برای کسب پیروزی لحظه شماری می کنند.

پیکان در کرج باید از نفت مسجد سلیمان پذیرایی کند. نفت مسجد سلیمان با آنکه عنایتی را به عنوان مربی به خدمت گرفته اما هنوز خود را باز نیافته است، در عوض پیکان بار دیگر روز های خوب خود را تجربه می کند.

مس رفسنجان که این روز ها خوب نتیجه می گیرد، در شرایطی میزبان ذوب آهنی است که تیم اصفهانی، هم خوب بازی می کند و هم در راه شکار سه امتیاز بازی شکارچی فرصت طلبی نشان می دهد تقابل رفیعی با تار تار هم می تواند دیدار جذابی به دنبال داشته باشد.

گزارش: اکبر عزیزی