چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

مقصد بعدی سردار کجا‌ است؟

با شایعاتی که پیرامون جدایی سردار آزمون از باشگاه لورکوزن مطرح است به نظر می‌رسد کار این بازیکن در آلمان تمام است.

شنیده ایم، باشگاه مارسی فرانسه مذاکرات با بایرلورکوزن برای جذب سردار آزمون را شروع کرده است و آزمون یکی از ۳ گزینه نهایی مارسی برای جذب مهاجم در این پنجره است. حتی گفته می‌شود باشگاه‌ المپیک‌ مارسی با پیشنهادی 10 میلیون یورویی رسما خواهان جذب سردار آزمون شده است. با این حال آزمون علاقه ای به ترک لورکوزن ندارد و حتی عنوان کرد انتقال او به مارسی منتفی شده و در لورکوزن می‌ماند.

چندی پیش هم پیشنهاد باشگاه گالاتاسرای و فنرباغچه ترکیه به عنوان تنها خواهان این بازیکن مطرح شد و آزمون آن انتقال را هم رد کرد. در نتیجه به نظر می‌رسد جایگاه این مهاجم ایرانی در لیگ آلمان متزلزل شده و باشگاه لورکوزن خواهان انتقال اوست و از پس همین تلاش ها شایعات مربوط به انتقالش به تیمی دیگر مطرح می‌شود.

مهاجم ایرانی این روزها شرایط مناسبی در بوندس لیگا ندارد و باشگاه آلمانی تمایل به فروش این بازیکن دارد. البته سوچی تنها مشتری آزمون نیست بلکه باشگاه لوکوموتیو مسکو هم خواهان جذب این بازیکن ایرانی است.
بردیف که پیشتر گفته بود آزمون را می خواهد اما توان خرید او را ندارند وقتی متوجه مشکلات سردار در لورکوزن شد برای جذب این بازیکن پا پیش گذاشت و باشگاه سوچی با هدایت قربان بردیف برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن ابراز تمایل کرد. آزمون زیرنظر بردیف در تیم های روبین کازان و روستوف در لیگ روسیه بازی کرده است.

به این ترتیب هرچند این بازیکن به ادامه همکاری با تیم لورکوزن اصرار دارد اما جدایی آزمون دور از دهن نیست.

وی در این فصل در ۱۲ بازی برای بایر لورکوزن بازی کرده و ۲ پاس گل نیز به ثبت رساند. قرارداد این بازیکن ۲۸ ساله با تیم آلمانی در سال ۲۰۲۷ به پایان می رسد. ارزش فعلی سردار آزمون در بازار ۱۲ میلیون یورو است.

گزارش: نیلوفر مژدهی