پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

شوخی یحیی تمام شد

خبر تعطیلی سه ‌روزه تمرین پرسپولیس بعد از بازی این تیم با آلومینیوم اراک از سوی برخی اطرافیان این باشگاه رسانه‌ای شد اما خیلی زود تغییر کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: برنامه تمرینی سرخپوشان قبل از هر مسابقه مشخص است. به این شکل که سرخپوشان فردای بازی‌ها ریکاوری می‌کنند و نفرات ذخیره هم در بازی دوستانه به میدان می‌روند تا در شرایط مسابقه باشند. در همین راستا یحیی تمرین ریکاوری را برای فردای بازی با مس آزاد گذاشت و تمرین روز جمعه را نیز تعطیل کرد.

بازیکنان ذخیره پرسپولیس نیز فردای بازی با مس تمرین کردند اما اصلی‌ها ریکاوری خود را در خارج از محل تمرین و به صورت اختصاصی انجام دادند. ضمن اینکه تمرین دیروز این تیم هم با حضور همه نفرات این تیم از جمله لئاندرو پریرا انجام شد. در واقع شاگردان گل‌محمدی از دیروز برای بازی روز چهارشنبه با صنعت نفت آبادان استارت زدند.

ادعای یحیی مبنی بر اینکه در این بازی قصد دارد به امید هایش اعتماد کند هم در حد حرف بود و سرخپوشان با تیم اصلی و بعد از تمرین روز سه‌شنبه به فرودگاه می‌روند تا راهی آبادان شوند. به این ترتیب به نظر می‌رسد یحیی از تصمیم خود منصرف شده و به این شوخی که راه انداخته بود پایان داد.

رضا صادق زاده