چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

فتح اله زاده نرفت که برگردد؟!

شوک بزرگی که باشگاه استقلال را بد جوری در کما فرو برد.

خبر این بود، دکتر فتح اله زاده به مانند سردار آجرلو شبانه توسط اعضای هیات مدیره بر کنار شد.

خبری که به صورت ناگهانی به بیرون درز کرد، شرایط استقلال و حتی تیم فوتبال را از حالت نرمال خارج کرد. و به لحاظ روحی چنین آسیبی بر بدنه باشگاه وارد آورد که تاثیرات آن موجب شد که تمرینات بازیکنان با دلسردی دنبال شود.

از حضور مجدد فتح الله زاده در باشگاه استقلال مدت چندانی نمی گذرد، اما در همین مدت کوتاه کار های بزرگی صورت گرفته که مدیران قبلی با توجه به مدت طولانی که در مصدر قرار گرفته بودند نتوانستند از عهده آن برآیند، اما دکتر در کمترین زمان آرامش را به استقلال بازگرداند تا امروز شاهد صعود این تیم در جدول رده بندی لیگ برتر باشیم.

به هر روی به دنبال درز خبر برکناری فتح الله زاده بر آن شدیم تا به اصل ماجرا پی ببریم که مشخص شد که دکتر استقلال همچنان در دفتر کار خود حضور دارد و مصمم تر از قبل کارهای باقی مانده را دنبال می کند.

پرویز مظلومی: شیطنت مخالفان است

بازیکن و مربی سابق تیم استقلال و عضو کنونی هیات مدیره باشگاه استقلال، کنار زدن فتح اله زاده را کذب دانسته و آن را تکذیب کرد.

پرویز مظلومی عضو فعال اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در این رابطه گفت: اگر قرار است که فتح اله زاده بر اساس تصمیم اعضای هیات مدیره بر کنار شود، چرا من که عضو هیات مدیره هستم از همه چیز بی خبرم.

فتح اله زاده همچنان بر مصدر مدیریت قرار دارد و با انگیزه قوی به دنبال انجام وظایف است.

مظلومی به این نکته هم اشاره داشت: به هر حال هر مسئولی یک عده مخالف و موافق همراه دارد اما بالاترین و منطقی ترین عامل سنجش عملکرد آن مسئول است. دکتر فتح اله زاده در این مدت فراتر از خود کارآیی داشته  و ثبات را به باشگاه برگرداند. طبیعی است که برخی ها نمی توانند این موفقیت را ببینند لذا سنگ اندازی شروع می شود.

در داخل باشگاه این اخبار وجود ندارد و آرامش کاملا برقرار و فتح اله زاده با اختیاراتی که دارد همچنان با حمایت اعضای هیات مدیره به کار خود ادامه می دهد.

گزارش: اکبر عزیزی