چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور

شهداب، هراز و پیکان آسوده خاطر

هفته 24 لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور هم پشت سر گذاشته شد.

در مهمترین بازی هفته شهداب در یزد فقط یک ست به تیم مدعی لبنیات هراز داد تا همچنان در صدر جدول باقی بمانند و به انتظار پلی آف بنشینند.

در این بازی امیر غفور، محمدرضا موذن و جوانی به نام محمد ولی زاده عالی بودند. شهداب کم کم به بازیکنان جانشین خود هم اعتماد پیدا می کند.

پیکان تیم ویژه دار تهرانی در رامسر به برتری دست پیدا کرد، اینبار نیز رضا رضایی محمد فلاح و البته جوان رو به رشد تهرانی آرمین افشین فر بهترین های خودروسازان بودند.

پاس گرگان با پیروزی بر مس رفسنجان شگفتی سازی ها این تیم را خاتمه داد. امین اسماعیل نژاد، آرمین صالحی و عبدالحمیدی برای گرگانی ها خوش درخشیدند.

گیتی پسند در تهران با شکست سایپا بر ناکامی های نارنجی پوشان دامن زدند در تیم گیتی پسند مرصاد آقاجانی، امیر کرمی و رئیسیان سختکوش ترین بودند.

ایفاسرام اردکان که در مرز خطر صعود و سقوط به پلی آف قرار دارند در سه ست بر تیم فولاد سیرجان غلبه کرد. پوریا ولی و رضا عابدین در جمع درخشان اردکانی ها سرآمد بودند.

شهرداری گنبد مقابل راهیاب مریوان سه بر صفر شکست خورد تا آخرین امید ها خود را برای رسیدن به پلی آف از دست بدهد در تیم راهیاب عماد جوینده، امیر پژمان و دانیال صادقی ظهوری دیدنی داشتند و سرانجام در تنها ماراتن هفته تیم جوان شهرداری ارومیه هفته بازنده ای سربلند بود.

برای نیان الکترونیک مشهد سیدموسوی با کوله باری از تجارت لحظه های حساس یک تنه یک تیم بود اما این افسوس برای مردان چی چست باقی ماند که دیگر امیدی به رسیدن به هشت تیم برتر ندارند.

حالا باید در دو بازی باقی مانده منتظر سرنوشت تیم های لبه مرزی، راهیاب، شهرداری ارومیه و شهرداری گنید بود.

ترین های هفته:

تیم هفته: شهداب یزد

بازیکن هفته: محمد ولی زاده

مربی هفته: محمدرضا تندروان

چهره هفته: رضا عابدین – امیر غفور

داور هفته: مرتضی اکرمی داور اول –  میثم پارسه داور دوم

نویسنده: جمشید حمیدی