پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

پول نه، حمایت می‌خواهیم

تیم صنعت نفت در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشت اما برخی عوامل باشگاه معتقدند این تیم تنها در میان منتقدان گیر کرده و نه حمایت مالی پالایشگاه را دارد و نه حمایت معنوی آنها را حس می‌کند.

از این‌ رو اخیرا یکی از مدیران این باشگاه که خیلی اتفاقی حکیم قیم، مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان را ملاقات کرد، از او خواست تا حمایت معنوی خود را از تیم بیشتر کند.

در این ملاقات قیم با اشاره به اینکه با توجه به راه‌اندازی 2 پالایشگاه جدید در فاز دوم پروژه امکان حضور در کنار تیم را ندارد و سرش بسیار شلوغ است، در مورد شرایط تیم و وضعیت بازیکنان و مربیان پرس‌وجو کرد و دوست داشت بداند چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و البته قول داد به شرایط مالی این تیم کمک کند. جالب است بدانید که نفتی‌ها هرچند مشکلات مالی زیادی دارند اما از او خواستند برای مسائل مالی خیلی اقدامی نکند و درواقع پدرگونه کنار تیم قرار بگیرد تا برای بازیکنان ‌انگیزه ایجاد کند و آنها بدانند تنها نیستند و حواس پالایشگاه به آنها است.

با این حال بعید است او برای تماشای بازی راهی ورزشگاه شود چراکه برای ماموریت مجبور است به تهران برود. در نتیجه این ملاقات هم بی‌فایده بود و مسئولان پالایشگاه هرچند به این تیم علاقه دارند اما مسائلی مهم‌تر در باشگاه صنعت نفت دارند و نمی‌توانند برای این تیم وقت بگذارند. نفتی‌ها از این جهت قبل از این بازی به دنبال پول نیستند، چون در بازی با استقلال وقتی به باشگاه پول تزریق شد و بخشی از مطالبات‌شان را دریافت کردند، باختند.

از این‌رو مدیران این باشگاه می‌دانند درد تیم‌شان پول نیست. در این مورد با علی فیروزی صحبت کردیم. وی تاکید کرد: نمی شود منکر نقش پول در موفقیت یک تیم شد. این مسائل اما نه از دست هیات‌مدیره برمی‌آید و نه پالایشگاه می‌تواند در آن دخل‌وتصرف چندانی داشته باشد. تزریق پول به تیم صنعت نفت تصمیمی است که مدیران ارشد از تهران می‌گیرند. ممنوعیت‌هایی که در این راه به لحاظ قانونی وجود دارد دست همه را بسته است.

گزارش: نیلوفر مژدهی