پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

دیدار عقاب و قلم ورزش به مناسبت دهه فجر

به مناسبت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی تیم های فوتسال عقاب نیروی هوایی و قلم ورزش، فردا به میدان می روند.

به دعوت‌ تربیت بدنی نهاجا و به مناسبت دهه مبارک فجر و "روز نیروی هوایی"، تیم های فوتسال عقاب و قلم ورزش (خبرنگاران و عکاسان ورزشی)، مسابقه دوستانه سالنی را فردا (سه شنبه) برگزار می کنند.

این دیدار در آستانه بیست و دوم بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور تکریم و تجلیل از مقام شهدای والا مقام نیروی هوایی و ستایش از ایثارگران و خلبانان تیز پرواز، در راستای اهداف فرهنگی ورزشی تیم قلم ورزش و همکاری تنگاتنگ با نهاجا، ساعت ۱۹ فردا ( 18 بهمن ماه) در سالن ورزشی پادگان‌ نیروی هوایی انجام می شود.

سرهنگ خلبان محمد بیاتانی مدیر تربیت بدنی نهاجا با اشاره به اینکه در تقویم سالیانه کشور، یک هفته به بزرگداشت رشادت‌های زنان و مردان این مرز و بوم در سال‌های حماسه و خون اختصاص دارد، افزود: ولی در تقویم نهاجا، هر روز و هر لحظه عطرآگین به یاد و خاطره شهدا به ویژه عقابان خونین بال نیروی هوایی هستیم.

بنا به همین گزارش، تیم قلم ورزش طی سال های گذشته همواره در گرامیداشت یاد حماسه سازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش قدم بوده و در جریان فعالیت های خود همواره بانی دیدارهای فرهنگی و ورزشی با پیشکسوتان، مدیران و دست اندرکاران باشگاه های قدیمی کشور بوده است.

گفتنی است، نیروی هوایی در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیلی داشته و باشگاه عقاب هم به عنوان یکی قدیمی ترین باشگاه های ورزشی ایران، منشا تحول رویدادهای مهم در عرصه تربیت بدنی کشور بوده است.

گزارش: احمد میرزاییان