چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

همه نگاه ها به آبادان دوخته شده است

دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، طی دو روز (سه شنبه و چهارشنبه) دنبال خواهد شد.

بحث روز بازی های هفته نوزدهم به دیدار پرسپولیس با نفت آبادان تعلق دارد. نگاه ها از آن جهت به آبادان دوخته خواهد شد که اهالی فوتبال در انتظار تصمیم گل محمدی به سر می برند.

پرسپولیس در شرایطی به آبادان خواهد رفت که تنها غایب پرسپولیس علیرضا بیرانوند خواهد بود.

در آنسوی وضعیت نفتی ها هنوز به نقطه نرمال راه نیافته است و قطعا با توجه به نکات یاد شده، این دیدار می تواند با گفتنی های فراوان همراه باشد.

از سوی دیگر استقلال در تهران میزبان دیگر تیم نفتی لیگ است. استقلال از میدان نفت مسجد سلیمان به دنبال سه امتیاز بازی است، نفتی ها با عنایتی بازیکن سابق آبی پوش به تهران خواهند آمد، هر چند عنایتی در آستانه این بازی ساز مخالفت را با اعضای هیات مدیره باشگاه نفت کوک کرده تا نشان دهد که در تیمش جای خالی تمرکز احساس می شود به هر روی سرخابی ها در هفته نوزدهم مشتری نفتی ها شده اند تا شاید نفتچی ها را به آتش بکشند و یا احتمالا خود در شعله های فوران نفت دچار سوختگی شوند.

دیدار فولاد با سپاهان در حقیقت برخوردی از نوع فولاد سرد است، سپاهان در اهواز میهمان فولاد خواهد بود. گلگهر با مس کرمان دربی هفته نوزدهم را تشکیل می دهند و ذوب آهن به انزلی خواهد رفت که تیم قوی سپید شمال این روز ها خوب نتیجه می گیرد. هوادار در دیدار با تراکتور اگر و اما فراوان به دنبال خواهد داشت و نساجی که همچنان بحران را بغل کرده است در کرج مهمان پیکانی خواهد بود که تیم مجتبی حسینی اخیرا خود را باز یافته است.

آلومینیوم اراک در شهر خود از مس رفسنجان پذیرایی خواهد کرد.گرچه تیم رفسنجانی در دیدارهای خارج از خانه بهتر از بازی در خانه اش دیده می شود.

گزارش: اکبر عزیزی