چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال ⚽

نظر و گذری داریم به آخرین اخبار پشت پرده فوتبال که کمتر به گوش رسیده است که چند نمونه از آن را مطالعه می کنید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد: سه ماه دیگر قرعه کشی جام ملت های آسیا به میزبانی کشور قطر انجام خواهد شد.

* مهرداد سراجی مدیرعامل سابق باشگاه سایپا، بعد از یک غیبت طولانی بار دیگر در محافل فوتبال دیده شد. وی با حکم مالک باشگاه شمس آذر قزوین به عضویت هیات مدیره این باشگاه دست یکی درآمد.

* آمانوف هافبک تیم فوتبال استقلال که پس از پایان نقل و انتقالات فوتبال درخواست جدایی از استقلال را داده است، احتمالا به تیم مس رفسنجان خواهد پیوست.

* از گوشه و کنار خبر رسید، احتمال دارد که مربیگری تیم امید ایران به نام ایمان رزاقی راد صادر شود. وی سابقه و روزمه ای درخشانی در مربیگری دارد و درحال حاضر سرمربی تیم پارس جنوبی جم است.

* مرتضی فنونی زاده پیشکسوت فوتبال در تایید صحبت های یحیی گل محمدی اعلام کرد، باید پذیرفت که برخی از نتایج بازی های لیگ برتر در خارج از مستطیل سبز رقم می خورد.

* فاش شدن مبلغ قرارداد دوساله ساپینتو سر مربی پرتغالی استقلال موج بزرگی در محافل فوتبال ایجاد کرده است. گفته شده است، مبلغ قرارداد این مربی برای دوسال کمی بیشتر از شصت میلیارد تومان است.

* باشگاه پرسپولیس با گذشت مبلغی از تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی از این به بعد جهت انجام هر مسابقه دراین ورزشگاه، دیگر چیزی به عنوان اجاره زمین به مدیران ورزشگاه پرداخت نخواهد کرد.

* با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به دلیل عدم حضور در دیدار برابر تیم شمس آذر قزوین از سری مسابقات لیگ دسته اول، ضمن بازنده شدن با نتیجه سه برصفر مبلغ 3500000000 ریال جریمه نقدی شد.

* پاتوسی بازیکن سابق استقلال که در این فصل در تیم فولاد توپ می زد، پس از جدایی ازاین تیم پیشنهاد انتقال به استقلال را دریافت کرد. قرار بود او به بمب استقلال تبدیل شود، اما اختلاف بر سر مبلغ موجب شد تا با آبی پوشان به توافق نرسد و راهی قطر شود.