چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
پیامد زلزله وحشتناک در ترکیه

دعا برای نجات ورزشکاران ایرانی

زلزله ی دلخراش و مصیبت بار کشور همسایه ترکیه پیامد های جبران ناپذیر انسانی و مادی را به همراه داشت، عمق فاجعه به حدی زیاد است که با کلمات نمی شود آن را توصیف کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: بسیاری از قهرمانان ورزشی ترکیه ای و بازیکنان سایر کشور ها که در لیگ ها ترکیه شاغل هستند زیر آوار مانده اند.

 براساس آخرین اخبار دریافتی خوشبختانه حال سعید معروف، مرتضی شریفی، بردیا سعادت والیبال بازان ایرانی خوب است اما بر مبنای گزارش های رسیده متاسفانه چند تن از ملی پوشان فوتبال قطع عضو ایران که برای بازی در تیم های باشگاهی در ترکیه حضور داشتند، زیر آوار در منطقه مالاتیای ترکیه مانده اند.


محمدرضا میراحمدی، یکی از این فوتبالیست های ایرانی است که در 5 سال اخیر برای تیم های ترکیه ای به میدان می رود. خواهر این بازیکن در گفت و گو با ورزش سه وضعیت عجیب این بازیکن و چند هم تیمی ایرانی او را تشریح کرد و گفت: محمدرضا دیشب تا ساعت 2.5 هم با همسرش صحبت می کرد، اما از صبح که خبر را شنیدیم، بارها با او تماس گرفتیم. تلفن او زنگ می خورد، اما جواب نمی دهد. او و دیگر هم تیمی هایش در هتل کیرک وال منطقه مالاتیا حضور داشتند. او با دو بازیکن ایرانی دیگر که یکی از آن ها مهدی سعداوی و دیگری اسمش حامد است، هم اتاقی بود و از هیچ کدام از آن ها خبری نیست. با مربی اش که در آن هتل نبوده، تماس گرفتیم و او می گوید وضعیت شهر خیلی خراب است و هنوز آواربرداری نشده. ما اهل خوزستان هستیم. نمی دانید در خانه ما چه خبر است.

در این شرایط بحرانی تنها دست به دعا بر می داریم و به درگاه خداوند منان برای حفظ جان ایرانیان ساکن در ترکیه و مردم خونگرم این کشور استغاثه می کنیم.