چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر

در میان اخبار روز منهای فوتبال مهمترین ها را برگزیده ایم که خواندن آنها شاید منطبق بر ذائقه ی دوستداران ورزش باشد به حتم استاد بزرگی یک شطرنج باز نوجوان و دعوت پسر سرمربی یه تیم ملی تیراندازی جزو اخبار مورد توجه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:  با اعلام این فدراسیون، بردیا دانشور با حضور در مسابقات یادبود لوزواتسکی روسیه و با بدست آوردن نتایج درخشان و قهرمانی در این مسابقات، موفق شد سومین نُرم استاد بزرگی خود را کسب کند.

با این نرم، پس از تایید فیده بردیا رسماً استاد بزرگ خواهد شد.

بهرام قدیمی، ‌هادی شیرزاد، ‌کامران کتال، حسن اباذری، ‌حمیدرضا بخارائی کاشی و رحمت‌الله محمدی ۶ کاندیداهای احراز پست ریاست فدراسیون هاکی بودند که از سوی کمیسیون تطبیق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان تنها صلاحیت بهرام قدیمی، حسن اباذری و حمیدرضا بخارایی به تایید رسیده است.

مدارک نهایی این ۳ کاندیدا به نهادهای نظارتی ارسال شده تا مشکلی برای شرکت در انتخابات نداشته باشند.

همچنین زمان برگزاری انتخابات فدراسیون هاکی طبق اعلام هیات رییسه فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان ۱۴ اسفند پیشنهاد شده است.

* با روی کار آمدن احمد ظفرجعفرزاده به عنوان مربی تیم ملی تپانچه، پسر او حسین ظفرجعفرزاده نیز به اردوهای تیم ملی دعوت شد. این در حالی است که حسین ظفرجعفرزاده پیشتر و در هیچ یک از اردو های تیم ملی حضور نداشت و با حضور پدر در جایگاه مربی به اردوها اضافه شد.

احمد ظفرجعفرزاده آذر ماه در کنار محسن نصر اصفهانی به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد. در واقع به درخواست بخشی از اردونشینان تپانچه، تیم ملی به دو قسمت تقسیم شد و هدایت هر بخش به عهده یک مربی گذاشته شد.