چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
بحثی درباره انتخابات تیم ملی بسکتبال

مرشدی: به دیدگاه مربیان احترام بگذاریم

بازیکنان تیم ملی برای شرکت در مسابقات پنجره پیش روی انتخابی جام جهانی معرفی شدند.

این بازیکنان باید از روز جمعه آینده در تمرینات تیم اعزامی به شرق آسیا شرکت کنند.

آرن داودی‌، سجاد مشایخی، سینا واحدی، رسول مظفری، بهنام یخچالی، پیتر گریگوریان، نوید رضایی‌فر، محمد جمشیدی، متین آقاجانپور، امیرحسین یازرلو، سجاد پذیرفته، جلال آقامیری، ارسلان کاظمی، محمد حسن‌زاده، میثم میرزایی و حسن علی اکبری دعوت شدگان به اردو هستند تا پرواز به توکیو و بازی با تیم ملی ژاپن و چین فرصت چندانی باقی نمانده است.

در این بین حذف بازیکنانی مانند آرمان زنگنه باعث بروز انتقاد هایی شده است اما عباس مرشدی کاپیتان و مربی سابق تیم ملی  می گوید: آرمان زنگنه بازیکنی باهوش و دارای قابلیت هایی بالایی است که می تواند در خدمت تیم ملی باشد.

مرشدی افزود: ولی عضویت در تیم ملی برای هیچ بازیکن نباید به معنی حضور دائمی باشد به اعتقاد من آقای ارمغانی بازیکنانی را برمی گزیند که توانایی مقابله با حریفان پیش رو را داشته باشند چه بسا بازیکنی از شرایط عالی فیزیکی برخوردار است اما در مواجه با تیم های سرعتی شاید در تاکتیک کادرفنی جای نگیرد.

از سویی دیگر باید عادت بکنیم که به انتخابات تیم های ملی احترام بگذاریم تا آنها بتوانند فضای لازمه را برای خودنمایی دیگر بازیکنان نیز فراهم سازند.

لیستی که من امروز دیده ام بر انتخاب بازیکنان تیم ملی توسط آقای ارمغانی صحه می گذارد.

تیم ملی بسکتبال ۲۶ بهمن تهران را به مقصد توکیو ترک می‌کند تا در چهارم اسفند در پنجره انتخابی جام جهانی به مصاف تیم ملی ژاپن برود.

ملی پوشان بسکتبال ایران در بازی آخر (هفتم اسفند) در هنک کنگ به مصاف تیم ملی بسکتبال چین می رود.

گفت و گو: ج - دوستدار