چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
یک عکس - یک نگاه

بنی آدم اعضای یکدیگرند

زلزله مخوف و مصیبت بار کشور همسایه ترکیه نگاه توام با یاری رسانی جهانیان را به سوی این کشور معطوف ساخت و در این بین کریستیانو رونالدو از مجموعه لباس های شخصی خود برای کمک مالی به زلزله زده ترکیه حراج گذاشته است.

زمین لرزه 7.7 ریشتری روز دوشنبه ساختمان ها را فرو ریخت و هزاران نفر از جمله حداقل یک فوتبالیست حرفه ای را کشت و دمیرال گفت که برای کمک به آسیب دیدگان این بلای طبیعی هر کاری که می تواند انجام خواهد داد. مجموعه لباس شخصی او شامل یک پیراهن امضا شده رونالدو از زمانی است که ستاره پرتغالی در یوونتوس بازی می کرد و او پس از صحبت با مهاجم النصر، این مورد را به حراج می گذارد.
دمیرال در توییتر نوشت: من همین الان با کریستیانو صحبت کردم. وی گفت که از اتفاقی که در ترکیه رخ داده بسیار ناراحت است. ما پیراهن امضا شده رونالدو را در مجموعه خود به حراج می گذاریم. تمام عواید حاصل از حراج در منطقه زلزله زده مصرف می شود. پست دمیرال بلافاصله ده ها هزار لایک دریافت کرد و دیگر بازیکنان فوتبال اکنون یادگاری های خود را ارائه می دهند.

وی در ادامه توئیت خود نوشت: و حالا با لئوناردو بونوچی صحبت کردم. او ابراز ناراحتی کرد و گفت ترکیه در کنار مردم ما ایستاده است. او همچنین گفت که یک پیراهن امضا شده یوونتوس را اهدا کرده است.

قرن ها پیش شاعر بزرگ ایرانی سروده بود؛ بنی آدم اعضای یکدیگرند

بدون تردید مردم کشور ما نیز در این آلام مردم ترکیه شریف هستند و هرچند که خودمان این روز ها نگران شدید هموطنان زلزله زده شهرستان خوی هستیم.

گزارش: هستی رفیعی