چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
رهاورد نوجوانان ایران از تورنمنت بلاروس

رازقی نیا یکی از دهها استعداد عالی فوتبال

با برگزاری مراسم اختتامیه تورنمت هشت جانبه بلاروس، درحالی که تیم‌های روسیه و قزاقستان عناوین اول و دوم را کسب کردند، در مراسم اختتامیه این تورنمنت امیرمحمد رزاقی‌نیا جایزه فردی برترین فوروارد را بدست آورد.

رزاقی‌نیا که در پست تخصصی هافبک وسط بازی می‌کند در این تورنمنت موفق به زدن ۳ گل شد. او از استعداد های جدید فوتبال ما است که مسئولان ورزش کشور باید با پیش بینی برنامه های دراز مدت در جهت شکوفایی آنها اقدامات اساسی صورت دهند تا تیم ملی با داشتن پشتوانه های غنی به آینده امیدوار باشد.

ناگفته نماند که در پایان سفر تیم ملی به تورنمنت بلاروس سفیر ایران ضیافتی برای نوجوانان کشومان برپا ساخت.

 سفیر ایران در بلاروس ضمن خوش‌آمدگویی به اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: در این تورنمنت ‌نمایش بسیار خوبی از خود نشان دادید، اما نتیجه به تنهایی مهم نیست، بلکه تجربه‌ای که از حضور در چنین رویدادهایی کسب می‌کنید اهمیت دارد.

همین حضور شما در این تورنمنت نوعی موفقیت است و نباید نتیجه‌گرا بود. قطعا با این تجارب برای نتیجه‌گیری در مسابقات اصلی که سال آینده برگزار می شود نیز موفق خواهید بود.

در ادامه نیز حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان گفت: برای ما بسیار مهم است که نماینده شایسته‌ای برای کشورمان باشیم. از شما بابت میزبانی خوبی که از بدو ورود تیم به بلاروس داشتید و ضیافتی که امشب برگزار کردید سپاسگزارم. به نمایندگی از تیم ملی فوتبال نوجوانان آرزوی موفقیت برای شما عزیزان را داریم.

در پایان پیراهن تیم ملی به یادگار به سفیر ایران اهدا شد.

نویسنده: عباس اسماعیلی