چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کشتی مازندران در انتظار انتخابات شایسته

کشتی پایتخت با انتصاب مردان شایسته و امتحان پس داده می‌رود که با انسجام دلسوزان سر و سامان بگیرد، اما مازندران مرکز کشتی کشور همچنان بلاتکلیف و منتظر است.

مهندس امید شایگان که از بدو قبول سرپرستی بلا فاصله آستین‌ها را بالا زده و در ساختار اداری و تشکیلاتی؛ نیروهای کار آمدی را به همکاری دعوت نموده و با هزینه ای گزاف در بنای خانه کشتی استان شرایطی آبرومندانه به وجود آورده است.

نشان داد که می‌تواند آب رفته را به جوی باز گرداند؛ به همین دلیل مرد کار آمد و محبوب و امتحان پس داده کشتی مازندران ثمر بخش به کمک شتافت و آستین همت همکاری با مدیر جوان و توانمند را بالا زد.

انتصاب قهرمان ارزنده مازنی محمود گنجی و بهرام موسوی مرد موفق ورزش کشتی چالوس، مراد محمدی، فرهاد اسماعیل نژاد و دکتر عادل بالی تبار، غلام نوریزاده و سرکار خانم آرم آبادی، نشانه های تیز بینی و با برنامه بودن سرپرست کشتی مازندارن است.

در هرحال علائم و نشان می‌گوید بهتر از این هم خواهد شد، در صورتی که اداره کل ورزش مازندران و فدراسیون کشتی در برگزاری انتخابات و مجمع وقت کشی را جایز ندانند و با استفاده از تجارب گذشته به وضعیت هیات استان کشتی پرور مازندران هرچه زود تر رسیدگی کنند.

مازندارن به لحاز استعداد و گستردگی کم نظیری که در ورزش کشتی دارد باید در اولویت فدراسیون مربوطه باشد. ما از آقای شایگان به عنوان یک نمونه عالی یاد کرده ایم بدون تردید این هیات های کشتی و نمایندگان شرکت کننده در انتخابات هیات هستند که رای نهایی را می دهند.

نویسنده: قدرت الله نهاوندیان، داور بین المللی کشتی