چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
خبری از انتخاب مربی نیست

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: می‌خواهیم بدانیم برنامه تاج چیست؟

با وجود حساسیت ها در خصوص وضعیت تیم ملی ایران اما هیات رئیسه فدراسیون فوتبال  همچنان تصمیمی برای انتخاب سرمربی ندارد.

دستور جلسه آینده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مشخص شده است و به نظر می رسد همچنان از انتخاب سرمربی تیم ملی خبری نیست. جالب است که در نشست های گذشته بحث در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی جزو موارد دستور جلسه نبوده است.

از طرفی با توجه به اینکه فروردین ماه روزهای فیفا را در پیش داریم و هنوز مسئولان فدراسیون حتی در مورد ایرانی و یا خارجی بودن سرمربی به جمع‌بندی نرسیدند این نگرانی وجود دارد که روزهای ارزشمند فیفا برای تیم ملی ایران از دست برود.

نگرانی ها باعث شد تا مسئولان‌ امر متوجه حساسیت موضوع شده و بالاخره تصمیم بگیرند این بار در جلسه ای که اعضای هیات رئیسه در هفته آینده پیش رو دارند در این مورد مباحثی را مطرح کنند. البته قرار نیست انتخابی صورت گیرد پس سرمربی تیم ملی در این جلسه انتخاب نخواهد شد.
با این حال بحث و تبادل نظر در مورد انتخاب کادر فنی تیم ملی هر چند یک گام رو به جلو است اما با توجه به فرصت هایی که از دست می رود و زمانی که پشت سر می‌گذاریم امید بخش نیست چرا که در حال حاضر رقبا در آسیا در حال آماده‌سازی تیم خود هستند در حالی که ما در فدراسیون هنوز به اجماع نرسیدیم و نگرانی‌ها در مورد آینده تیم ملی همچنان ادامه دارد.
بد نیست بدانید قرار است این جلسه هیات رئیسه فدراسیون، امروز ۲۳ بهمن و خارج از تهران و در مراسم شهدای چوار برگزار شود و به طور قطع در این نشست هم خبری از انتخاب سرمربی نیست.

بهرام رضائیان با تایید این خبر به البرز ورزشی گفت: اعضای هیات رئیسه خودشان نمی‌توانند گزینه تعیین کنند.

از این رو باید منتظر گزینه پیشنهادی تاج باشیم. تا وقتی او گزینه ای را پیشنهاد نکند از ما هم کاری بر نمی‌آید.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار ما که پرسید چرا تاج را برای تعلل در این خصوص با وجود شرایط تیم ملی بازخواست نمی‌کنید گفت: جلسه امروز به همین منظور است. می‌خواهیم از او بپرسیم برنامه‌اش بالاخره تیم ملی چیست؟ چون اوست که باید گزینه را معرفی کند. متاسفانه گزینه داخلی ندارد و در مورد خارجی ها هم نمی‌دانیم چه برنامه‌ای دارد.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی