چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

قارداشی: ضرورت تورنمنت ها را فدراسیون تشخیص می دهد

رئیس فدراسیون پینگ پنگ در گفت و گو با البرز وزرشی در واکنش به انتقادات منتشره درمورد مهشید اشتری بازیکن سرشناس این رشته گفت: ضرورت شرکت بازیکنان تیم ملی در تورنمنت ها را فدراسیون تشخیص می دهد.

مهرداد قارداشتی افزود: خانم اشتری سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و بازی های کشور های اسلامی همرا ه تیم ملی اعزام شد و خزینه تیم ملی هم بر عهده فدراسیون و درواقع دولت است و می دانید بک تیم ملی متشکل از سه بازیکن و یک بازیکن ذخیره و در نهایت یک گروه 5 نفره است اینکه در مسابقاتی 40 نفر از پینگ پنگ بازیکنان ما بخواهند شرکت کنند.

 ضرورت آن را فدراسیون تشکیل می دهند و ما نیز در توان خود در گرفتن اسپانسر و اعزام ها تلاش کردیم و از این بابت بعد از فوتبال کشتی و والیبال بیشترین اعزام ها را داشته ایم.

دکتر قارداشتی افزود: خانم اشتری به طور کلی دارای روحیه نقادانه است اما خودشان می دانند که از ناحیه پا آسیب دیده هستند و همین چند روز پیش در مسابقات دسته یکم باشگاه های کشور در زنجان به رتبه سوم دست پیدا کرد و سال گذشته نیز مربی بدنساز تیم ملی به ایشان توصیه کرده بود که برای برطرف ساختن ضعف عضلات پا تمرین کند.

یکی دیگر از دلایل نارضایتی ایشان نبود حریف تمرینی در شهر مشهد است و می دانیم که نمی شود که اجازه داد با حریف تمرینی مرد بازی کند البته این شرایط در مشهد حاد تر است. ما خانم اشتری را به لیگ ترکیه معرفی کردیم و در لیگ باشگاه های کشور نیز فعالیت می کند و نتیجه توجه به تیم ملی بانوان سبب شد تا در رنگینگ جهانی 10 پله صعود داشته باشیم.

گفت و گو: مرجان بنی یعقوب