چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال

آخرین اخبار پشت پرده فوتبال در این هوای سرد و برفی زمستان، همچنان داغ و جذاب و خواندنی است. به چند نمونه آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* با توجه به درگیری فیزیکی فرزاد مجیدی با مدیران مالی باشگاه استقلال که در محل باشگاه صورت گرفت وپای پلیس نیز به این ماجرا باز شد، مجیدی همچنان بر سر این موضوع که منتشر افشاگری من درخصوص اتفاقات این باشگاه در آینده نزدیک باشید ایستاده است.
* اختلاف ساپینتو با مدیرعامل باشگاه استقلال روز به روز پیچیده تر می شود. ساپینتو به دنبال بازیکنی است که قیمت آن از کل بازیکنان آبی پوش گران تر است اما فتح اله زاده در جواب گفته است، ما از این پول ها نداریم.

* شاروف موخیدینوف بازیکن ازبکستانی به عضویت تیم نفت آبادان در آمد. بازیکن ازبکستانی از چهره های شاخص فوتبال این کشور به حساب می آید.

* با توجه به سخنان تند رضا عنایتی مربی تیم نفت مسجد سلیمان که علیه مدیران این باشگاه بر زبان آورده شد، شرایطی پیش آمده تا در صورت تداوم ناکامی های این تیم، مدیران باشگاه در عمل مقابله به مثل بلافاصله عنایتی را برکنار کنند.

* از اطراف واکناف ساختمان فدراسیون فوتبال شنیده شد، فدراسیون فوتبال با برگزاری دیدار دوستانه ایران با عراق در کشور قطر مخالفت ورزیده و همچنان ورزشگاه آزادی را پیشنهاد داده است.

* از ما نشنیده بگیرید، اما راویان خبر آوردند، غیبت طولانی مهدی مهدی پور هافبک تاثیر گذار تیم استقلال نه به دلیل مصدومیت است و نه به دلیل تنبیهات انضباطی و بلکه این بازیکن با باشگاه به مشکل رسیده و جدایی وی قابل پیش بینی است.

* قرار است رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رابطه با مهدی ترابی بازیکن تیم پرسپولیس اواسط هفته آینده صادر شود. ترابی در دیدار پرسپولیس با الومینیوم اراک با کارت قرمز داور پر حرف و حدیث از زمین اخراج شد.

* واعظ آشتیانی به اختلاف ساپینتو با فتح اله زاده واکنش نشان داد و گفت: بلایی که بر سر حجازی آورده بودند سر ساپینتو نیاورند. در زمان حجازی استقلال در مقام پنجم قرار داشت، او را فراری دادند تا استقلال سیزدهم شود.