چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه
اظهارات شرم آور ساپینتو

آقای فتح الله زاده ، مربی هتاک را اخراج کنید!

استقلال در روز هایی که در قامت قهرمان نشان می دهد و از هر حیث شایسته این موفقیت می باشد، گرفتار یک مربی هتاک و فحاش شده است

فتح الله زاده که مدیری لایق و دارای صفات اخلاقی است او را به دلیل سخنان شرم آور و سخیف باید تنبیه انضباطی کند.

مصاحبه پایانی سرمربی استقلال به قدری زشت و مشمئز کننده بود که از بیان آن شرم داریم.

مدیر رسانه ای تیم استقلال که از همکاران محجوب و اخلاق گرای ما است ، سعی وافری داشت تا در ترجمه مطالب موهن ساپینتو از کلمات مشابهی استفاده کرده و فضای کنفرانس را به شکلی مدیریت کند.

اما تکرار این سخنان سخیف معادلات را به هم زد.

کاش همکاران حاضر در مخالفت با این سخنان زشت از سالن خارج می شدند و اجازه نمی دادند این مربی هتاک همه چیز فوتبال ما را به سخره بگیرد!

همانطور که بارها گفته ایم، محافظه کاری و مصلحت اندیشی کمیته های انضباطی و اخلاق در فدراسیون و بی صاحبی در راس مدیریت آن باعث شده تا هر کسی به خود اجازه دهد، در کنار زمین ناسزاگویی و بداخلاقی کند.

البته اینگونه حرکات غیر اخلاقی و غیر ورزشی مختص به استقلال نیست.

بارها شاهد واکنش های ناپسند از سوی دیگر تیم های باشگاهی هم بوده ایم که اوج آن اظهارات ناپسند گل محمدی و نکونام در چند هفته گذشته بوده است.

بازیکنان هم در داخل زمین و نیمکت ذخیره ها به کرات با پرخاشگری و حرکات زشت، فضای ورزشگاه‌ها را به هم می ریزند، بی آنکه واهمه ای از تنبیه های انضباطی داشته باشند!

انتظار داریم این بار مسئولان ذیربط و کمیته های ذی دخل در مسائل انضباطی و اخلاق ساکت نباشند و با این مربی خاطی و بد اخلاق به شدت مقابله کنند.

از طرفی جا دارد باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و در راس آن فتح الله زاده که مدیری ارزشی است با بد رفتاری ساپینتو برخورد جدی داشته باشد.

در این مقطع جای محافظه کاری و مصلحت اندیشی نیست.

او از کلمات و جملاتی در این مصاحبه استفاده کرد که از بیان آن شرم دارم.

او خود لایق این کلمات است و شایسته نیست در صندلی قدیمی ترین باشگاه ورزشی کشور با میلیونها هوادار قرار بگیرد.

حتی قهرمانی با این مربی هتاک ارزشی ندارد و باید او را در اولین فرصت اخراج کرد.

امیدواریم فتح الله زاده تصمیمی شجاعانه بگیرد، در غیر این صورت فدراسیون راسا او را تا پایان فصل محروم و او را از مصاحبه و شرکت در کنفرانس ها منع کند.

نویسنده: احمد میرزاییان