پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال⚽️

اخبار حاشیه ای فوتبال همچنان داغ است ونقطه پایانی برای آن وجود ندارد. این اخبار بیشتر بر محوریت مسایل حاشیه ای مسابقات لیگ قرار دارد که چند نمونه از آن را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

** با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال،ساپینتو مربی استقلال دو جلسه از همراهی تیم استقلال محروم شد.این محرومیت به حوادث بازی استقلال با مس کرمان تعلق دارد.

**فتح اله زاده مدیر عامل استقلال در واکنش با برخوردهای اخیر با تیم استقلال اعلام کرد،شک ندارم دستهایی در فدراسیون وجود دارد تا استقلال را به حاشیه ببرد.

*از انسوی آبهای خلیج فارس خبر رسید ،فرهاد مجیدی در مورد درگیری برادرش در باشگاه استقلال اعلام کرد، متاسفم برای آن کسانیکه با صورت آبی درصدد هستند تا ابی های اصیل را از باشگاه دور سازند.

** مجتبی حسینی مربی تیم پیکان که از حرف های رکیک برخی از مربیان تیم استقلال شدیدا ناراحت است،پیشنهاد داد باشگاه فرهنگی استقلال یک کلاس اموزشی وفرهنگی برای مربیان خود برپا کند.

** پیروزی های اخیر تیم استقلال در لیگ برتر بازتاب گسترده ای در مطبوعات پرتغال داشت.برخی از این مطبوعات به تمجید ساپینتو پرداخته اند.

** بعد از شکست پرسپولیس مقابل تیم هوادار،جلسه طولانی مدت تحت عنوان جلسه ویژه برگزار شد.از محتویات جلسه چیزی به بیرون درز نکرده است.محتوای بحث به ناکامی های اخیر اختصاص داشت.

* * با توجه به درخشش این روزهای مهدی قائدی،هواداران تیم الااهلی مدیر این باشگاه عربی را برای بازگشت قائدی تحت فشار گذاشتند.

گزارش: جابر آقا جان زاده