چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه

گشتی در دنیای خبر ها

فوری ترین خبر های مربوط به کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال حاوی چند پیام جدید است اینکه از تخلفات نباید بی تفاوت گذشت.

به گزارش پایگاه خبری البرز وزرشی: دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد و از سوی جواد نکونام، سرمربی تیم فولاد خوزستان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری با مقامات رسمی مسابقه رخ داد.

وی به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری، نقض اصولی کلی رفتار از طریق وجود تماشاگران غیر مجاز و بیش از حد مجاز ظرفیت در پشت دروازه و محل VIPو VVIP، حضور لیدرها به تعداد زیاد، عدم رفتار جوانمردانه به دلیل ایجاد توقف در بازی به وسیله پرتاب توپ اضافه در زمین مسابقه و رفتار غیر ورزشی کادر فنی پس از پایان مسابقه به پرداخت 4 میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

* براساس ابلاغیه صادره از سوی کمیته اخلاق مدیرعامل و مسئول روابط عمومی باشگاه استقلال جهت ادای پاره ای توضیحات در خصوص بیانیه صادره مورخ 25 بهمن 1401 میبایست روز یکشنبه 30 بهمن 1401 در آن مرجع حضور بهم رسانند.

عدم حضور نامبردگان مانع از رسیدگی به موضوع مذکور و اتخاذ تصمیم نخواهد شد.

با توجه به شکایت عباس عامری از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 780 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت طوبی القاصی از باشگاه کیان نیشابور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 100 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عباس عسگری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به حصول مصالحه و سازش میان طرفین نسبت به دعوی خواهان به میزان 3 میلیارد و 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت محسن ورزکار از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 285 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 13 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 695 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.